Ik vroeg mij het volgende af:
Is het mogelijk dat wanneer er op de maximize wordt gedrukt, ( vierkantje naast het kruisje rechts boven ) je hier een methode aan kunt hangen. Dus dat niet alleen het scherm wordt vergroot, maar dat er tegelijk ook een andere functie wordt uitgevoerd?
Wat ik namelijk heb is het volgende:
MDI Parent
2 MDI Children.
Deze MID Children worden standaard netjes naast elkaar weergeven over de volledige oppervlakte van de parent.
Maar bij het maximaliseren ( het resizen van de MDI Parent is niet mogelijk ) moeten de grotes van de children ook worden aangepast net als de positie.
Heb al een tijdje op Msdn rond gekeken maar wordt er niet veel wijzer van.
Verder had ik de vraag al op IRC gesteld maar daar lijkt iedereen afwezig.
Is het mogelijk dat wanneer er op de maximize wordt gedrukt, ( vierkantje naast het kruisje rechts boven ) je hier een methode aan kunt hangen. Dus dat niet alleen het scherm wordt vergroot, maar dat er tegelijk ook een andere functie wordt uitgevoerd?
Wat ik namelijk heb is het volgende:
MDI Parent
2 MDI Children.
Deze MID Children worden standaard netjes naast elkaar weergeven over de volledige oppervlakte van de parent.
Maar bij het maximaliseren ( het resizen van de MDI Parent is niet mogelijk ) moeten de grotes van de children ook worden aangepast net als de positie.
Heb al een tijdje op Msdn rond gekeken maar wordt er niet veel wijzer van.
Verder had ik de vraag al op IRC gesteld maar daar lijkt iedereen afwezig.
Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5