Windows 7: Geen beeld na slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:55
Het gebeurt soms dat als ik mijn computer (W7 x64 UL) in slaapstand zet, dat bij het hervatten van windows de computer met al zijn functies wel aangaat, maar dat het beeld wegblijft. 'soms' kan ik moeilijk definiëren, het gebeurt 1x op 5, geen flauw idee wat de oorzaak kan zijn..

Als ik de computer met de knop doe uitschakelen en heropstart, dan zie ik ook dat een paar windowsgadgets van rechtsonder verschoven zijn naar het midden van het scherm, wat lijkt dat het scherm is opgestart in een 800x600 resolutie.

Ik draai de laatste driver van Nvidia voor mijn 8800GTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulShot
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02:55
iemand raad met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stronkyinoranje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-07-2023
Heb hetzelfde probleem gehad.

Ik heb eerst alle overbodige randapparatuur verwijderd (USB-sticks, printer, etc). Daarna deed de slaapstand het weer. Een voor een randapparatuur teruggedaan en zo het probleem gelokaliseerd. Het probleem bij mij bleek een extra kabel naar de monitor. Sinds deze eruit is geplugd, geeft slaapstand bij mij geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Dit heb ik nou ook altijd. geen idee waar het aan ligt. Mijn oplossing is dan de pc aan laten staan. toch ga ik even met een kWh meter kijken of het echt zoveel is.

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Video/voedingprobleem - geen OS aangelegenheid helaas..

>> VB

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device