Toon posts:

Micro 440BX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die weet of er een mobo'tje bestaat die Micro 440BX heet. Ik snap ook wel dat het normaal gesproken een type aanduiding is, maar volgens een vriend vamme heet het mobo dat hij gaat kopen echt zo. Maar nu wilde hij graag de site van de fabrikant weten. Waarschijnlijk staat het gewoon ergens op het mobo zelf, maar ik heb het nog niet onder ogen gehad. Dus vraag me ook niet om specs, ik vraag alleen om de toevallige toevalligheid dat er echt zo'n ding zo bestaat.
Als je het niet weet, hoef je niet te reageren, hoor.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Da's wel HEEL beperkte info.

De 440BX is een chipset van Intel, dus dat zegt weinig aangezien hele volksstammen die gebruiken (hebben gebruikt...).
Met Micro kan je meerdere kanten op. Hier staat de mogelijkheden :

http://www.motherboards.org/manufacturer.html?filter=letter&letter=M

Meer gegevens is noodzakelijke om wat nuttigs te kunnen zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval heel veel bedankt voor deze info. Blijkbaar is er dus inderdaad geen mobo fabrikant die alleen maar Micro heet. Waarschijnlijk dan toch een MSI ofzo ...

Maar zoals ik al schreef, meer info heb ik (nog) niet.

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 23:12
Veel goedkopere fabrikanten laten in de naam, gebruiksaanwijzing of op het moederbord geen enkele aanwijzing naar het merk |:(, je kunt de fabrikant echter bijna altijd achterhalen mbv de biosstring (award en ami bios) zo heb ik jaren lang een 8500TVX mobo gehad en wist niet wie de fabrikant was (interesseerde me ook niet tot ik mijn bios wou overflashen) na een biosstring check bleek het een Biostar te zijn, maar geen enkele clue op het mobo of in de gebruiksaanwijzing duidde hierop.