Probleem tussen Windows 7 en Plextor PX-MX1000L

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met een vervelend probleem. Voor ik mijn nieuwe pc had gekocht had ik mij een Plextor PX-MX1000L aangeschaft waar ik dan mijn video-files liet streamen vanaf mijn pc (heel simpel mapjes delen en dan via de plextor naar toe browsen).
Nu met mijn nieuwe pc (Met Windows 7) ziet de Plextor de pc en de werkgroep wel maar ziet hij de gedeelde mappen niet meer! Zeer vervelend want op mijn andere pc's zijn de gedeelde mappen wel zichtbaar. Heeft hier iemand enige ervaring mee aangezien ze bij Plextor niet echt hulpvaardig zijn?
Ik heb het delen met wachtwoord uitgeschakeld, de firewall uitgeschakeld maar allemaal negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
weet je zeker dat je win7 op de juiste werkgroep ingesteld is?

Petrolhead en draadjesnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja 100% zeker. Ik kan naar mijn pc browsen met de Plextor maar niet aan de gedeelde mappen. Hij ziet ze niet staan! Zeer vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Ik zit met hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zit met dit zelfde probleem, heeft er iemand een echte oplossing, heb al zoveel geprobeerd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Plextor gebeld en kreeg de volgende oplossing:
Run the registry editor and open this key:(WinKey + R, regedit) Next, navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa If it doesn't already exist, create a DWORD value named "LmCompatibilityLevel" (without the quotes) Set the value to 1 Reboot the system. After this is complete, you should be able to authenticate.

Bij mij werkt dit helaas niet en heb ze dit ook laten weten, misschien bij jullie wel, laat het dan even weten.
Als ik meer weet laat zla ik het posten.
Pagina: 1