Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook profiel insteltool verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Op dit moment ben ik bezig een laptop te updaten. Ik heb er zojuist de SP2 voor Vista op geinstalleerd. Echter, na die installatie is de "Postvak/Email instellingen" tool uit het configuratiescherm verdwenen. Ik kan hem nergens meer terug vinden. Ik gebruik office 2007 en voor de SP2 uitrol was de tool nog aanwezig.

Ik kan op google totaal niets vinden over dit probleem, dus hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of misschien een manier weer om alsnog bij deze tool te komen? :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:24
Heb je Outlook al een keer gestart? Wordt deze dacht ik vanzelf aangemaakt, gebruik anders de instellingen in Outlook zelf.

• Reb87
  • Niet online
Outlook werkt gewoon perfect. Echter moet ik een extra profiel aanmaken, dus heb ik die tool echt nodig. Vanuit Outlook zie ik geen mogelijkheid om de tool te starten (kon bij outlook 2003 dacht ik wel)....

• Reb87
  • Niet online
Yup, gevonden en gelukt. Naja, gelukt... Ik moet een Imap account netjes in 1 mailbox krijgen zonder dat ik 2x een hele inbox, send, trash etc. zie, maar dat is helaas niet mogelijk in outlook... :( (mja, wat knutselopties met regeltjes..)

Toch bedankt.