Cardreader combo socket

Pagina: 1
Acties:

• chuckie0071
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Heb een acer aspire 5738g. Men probleem gaat over de cardreader. Als ik daar een sd kaartje insteek, komt er in verkenner Combo Socket (F:). Als ik deze wil open voor men foto's te bekijken krijg ik de volgende melding:
Plaats een schijf of een ander geschikt medium in Combo Socket (F:)
Wat kan ik daaraan doen want ik kan geen foto's bekijken. Moet ik een driver installeren ofzo?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:08
Hoe groot is het kaartje? En hoe oud is de laptop?

Misschien ondersteund hij geen SDHC kaartjes.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-02 14:16

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het zou ook kunnen dat de cardreader niet overweg kan met het kaartje wat je er in steekt. Bijvoorbeeld een wat oudere reader met een modern kaartje. Ik heb hier ook een reader die niet overweg kan met kaartjes van 2GB en groter. En ook SDHC (vanaf 4GB) is zo'n limiet.
Dan ziet ie wel dat er een kaartje in is gestopt en activeert dus die schijfletter, maar vervolgens kan je er niks mee.

Dat zou je kunnen testen door ergens een oud SD kaartje te fixen en daarmee te proberen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• chuckie0071
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
De laptop is zo'n half jaartje oud. Het kaartje weet ik niet, maar heb het al met verschillende geprobeert, en krijg telkens die combo socket :s
Niets aan te doen dan?