Beste mede tweakers,
Ik heb weer een vraag, nog steeds bezig met het project voor school nu aangekomen bij het weergeven van de artikelen.
Zoals je op zoveel sites ziet staan de artieklen mooi per 3 naast elkaar hier onder een voorbeeld:

Het probleem wat ik nu heb is dat ik het niet per 3 naast elkaar krijg heb al een hele tijd lopen pielen met dataview's en daar templates in te zetten maar alsnog komt het telkens onder elkaar.
Nu heb ik maar voor een repeater gekozen ipv van een dataview:
Nou weet ik niet of ik een css file aan met maken waarin ik aangeef waar alles komt of dat het in html moet.
Alvast bedankt.
Ik heb weer een vraag, nog steeds bezig met het project voor school nu aangekomen bij het weergeven van de artikelen.
Zoals je op zoveel sites ziet staan de artieklen mooi per 3 naast elkaar hier onder een voorbeeld:

Het probleem wat ik nu heb is dat ik het niet per 3 naast elkaar krijg heb al een hele tijd lopen pielen met dataview's en daar templates in te zetten maar alsnog komt het telkens onder elkaar.
Nu heb ik maar voor een repeater gekozen ipv van een dataview:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| <%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="false" CodeFile="Test123.aspx.cs" Inherits="Test123" %> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html> <body> <form id="Form1" runat="server"> <asp:Repeater id="cdcatalog" runat="server"> <HeaderTemplate> <table border="1" width="100%"> <tr> <th>Title</th> <th>Price</th> </tr> </HeaderTemplate> <ItemTemplate> <tr> <td><%#Container.DataItem("title")%></td> <td><%#Container.DataItem("price")%></td> </tr> </ItemTemplate> <FooterTemplate> </table> </FooterTemplate> </asp:Repeater> </form> </body> </html> |
Nou weet ik niet of ik een css file aan met maken waarin ik aangeef waar alles komt of dat het in html moet.
Alvast bedankt.