Beste Tweakers,
Het spijt mij jullie (zoals velen eerder) lastig te vallen met deze inmiddels saaie vraag: "Welke laptop?"
Door het vele aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer. Elke dag kijk ik weer op andere websites om mij voor te laten lichten naar een goede laptop, maar telkens lijkt deze keuze steeds moeilijker te worden.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met datgene wat ik zoek.
Ongeveer de specs:
- 17" scherm (eventueel mag 15" ook)
- 4GB intern
- HDD doet er niet toe (ben al blij met 100GB)
- HDMI uitgang
- Moet HD content kunnen afspelen
- Liefst zo stil mogelijk
- Worden geen zware spellen op gespeeld (af en toe een adventuregame
)
- Liefst geen HP
- < 750 euro
Ongeveer 4 á 5 jaar geleden heb ik me een, destijds een 'state of the art', HP Pavilion dv8290ea (1800 euro) gekocht. Helaas heb ik deze tot 3 maal toe terug moeten laten sturen vanwege mankementen. Momenteel werk ik nog wel op deze laptop, maar moet deze altijd iets verhogen om er voor te zorgen dat deze genoeg luchtdoorstroming krijgt. Zonder dit te doen valt de laptop uit door de warmte. De laptop is van begin af aan eigenlijk nooit 'stil' geweest. Tevens houd de accu het nog geen 10 min. vol terwijl de laptop eigenlijk altijd aan het stroom heeft gehangen (maar dat kan juist de reden zijn geweest).
Zo'n 'miskoop' (werkt verder prima hoor) wil ik niet meer. Vandaar jullie hulp.
De volgende laptops hebben mij tot nu toe zeer aangesproken:
Toshiba Satellite P300-24T
Toshiba Satellite Pro P300-25C
Toshiba Satellite P300-1FY
Misschien kunnen jullie mij adviseren welke wel/niet aan te schaffen.
Alvast bedankt voor het reageren
Het spijt mij jullie (zoals velen eerder) lastig te vallen met deze inmiddels saaie vraag: "Welke laptop?"
Door het vele aanbod zie ik door de bomen het bos niet meer. Elke dag kijk ik weer op andere websites om mij voor te laten lichten naar een goede laptop, maar telkens lijkt deze keuze steeds moeilijker te worden.
Ik hoop dat er mensen zijn die ervaring hebben met datgene wat ik zoek.
Ongeveer de specs:
- 17" scherm (eventueel mag 15" ook)
- 4GB intern
- HDD doet er niet toe (ben al blij met 100GB)
- HDMI uitgang
- Moet HD content kunnen afspelen
- Liefst zo stil mogelijk
- Worden geen zware spellen op gespeeld (af en toe een adventuregame
- Liefst geen HP
- < 750 euro
Ongeveer 4 á 5 jaar geleden heb ik me een, destijds een 'state of the art', HP Pavilion dv8290ea (1800 euro) gekocht. Helaas heb ik deze tot 3 maal toe terug moeten laten sturen vanwege mankementen. Momenteel werk ik nog wel op deze laptop, maar moet deze altijd iets verhogen om er voor te zorgen dat deze genoeg luchtdoorstroming krijgt. Zonder dit te doen valt de laptop uit door de warmte. De laptop is van begin af aan eigenlijk nooit 'stil' geweest. Tevens houd de accu het nog geen 10 min. vol terwijl de laptop eigenlijk altijd aan het stroom heeft gehangen (maar dat kan juist de reden zijn geweest).
Zo'n 'miskoop' (werkt verder prima hoor) wil ik niet meer. Vandaar jullie hulp.
De volgende laptops hebben mij tot nu toe zeer aangesproken:
Toshiba Satellite P300-24T
Toshiba Satellite Pro P300-25C
Toshiba Satellite P300-1FY
Misschien kunnen jullie mij adviseren welke wel/niet aan te schaffen.
Alvast bedankt voor het reageren