Boston Acoustics HS450

Pagina: 1
Acties:

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 17:44
Ik ben ff een nieuw setje aan het samenstellen voor bij mijn TV en PS3 en WII.. Ook moet er een multimedia schijf aan.
Nu kan ik momenteel nergens heen, dus ik kan ff niet gaan luisteren daar. Mijn enkel is gebroken.
Als versterker was ik er uit gekomen dat ik graag een Onkyo TX-SR507 en nou viel mijn oog op de Boston Acoustics HS450 als front speaker erbij.
Nou kan ik hier eigenlijk nergens gebruikers ervaringen over vinden.
Kan iemand mij iets meer over die speakers vertellen, kwaliteit enzo. Ben zelf een liefhebber van een zuivere bas.

Anoniem: 159816

Gewoon eens gaan luisteren :)

• QSYS
Dat kan ik niet.. heb mijn enkel gebroken op 3 plaatsen en mijn scheenbeen op 2. Dus dat wordt moeilijk dan.

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:14

silitek

Tubes Only

Ik heb even een gezocht op Boston speakers die je wilt. Ken ze niet verder en op het plaatje af te gaan lijkt het me helemaal niks. Wil je een leuk setje kijk dan een naar Canton movie cx80 b.v..dan krijg je echt waar voor je geld.

;)

Tubes....It's what make music music!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

QSYS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:45:
Dat kan ik niet.. heb mijn enkel gebroken op 3 plaatsen en mijn scheenbeen op 2. Dus dat wordt moeilijk dan.
Dan zou ik toch echt wachten totdat je wel kunt gaan luisteren.
Reviews lezen alleen is geen goed idee is mijn mening.
Zelf luisteren is het allerbelangrijkste!

Hoe ben je trouwens uitgekomen op deze speakers? He je ze al vergeleken met andere merken?

Money for nothin' and your chicks for free

• QSYS
Had ze gevonden voor een leuke prijs en toen ben ik gaan rond kijken maar kon er verders weinig over vinden.

Canton movie cx80 ziet er wel wat leuk uit.. maar ligt ff boven mijn budget.. en wou eigenlijk 2 front speakers hebben. Die Boston Accoustics had ik gevonden voor 149 namelijk.. dacht wel een leuke prijs.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Prijs is per stuk.
Voor dat geld is er toch veel meer te vinden.
Zoek eens op de bekende merken.

• QSYS
oh staat er eigenlijk niet bij.. ik dacht dat dat per paar was.. ze waren afgeprijst van 349..

Prijs was inderdaad per stuk

[ Voor 14% gewijzigd door QSYS op 12-11-2009 15:51 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:09

FeaR

In GoT we trust

QSYS schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:45:
Dan wachten totdat je weer wat mobieler bent en je koop uitstellen. Speakers koop je gewoon niet vanaf plaatjes, specs en meningen van anderen. Ga zoals Koeitje al zegt gewoon zelf luisteren, want wat de ene mooi en goed vindt klinken kan voor de ander heel anders over komen...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05 15:53
Opzich is boston acoustics nog niet eens zo slecht. Komt overigens bij de D&M holding vandaan (Denon&Marantz Holding ;))

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• DeeJee

DeeJee

Dus...

FeaR1986 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:51:
[...]

Dan wachten totdat je weer wat mobieler bent en je koop uitstellen. Speakers koop je gewoon niet vanaf plaatjes, specs en meningen van anderen. Ga zoals Koeitje al zegt gewoon zelf luisteren, want wat de ene mooi en goed vindt klinken kan voor de ander heel anders over komen...
Helemaal mee eens.
Zelf een keer ondervonden met ludsprekers van Monitor.
Werden erg goed getest alleen klonken ze voor mij echt niet goed.
Is puur smaak. Neem er de tijd voor.
Wicked-Game schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:20:
Opzich is boston acoustics nog niet eens zo slecht. Komt overigens bij de D&M holding vandaan (Denon&Marantz Holding ;))
Wil nog niet zeggen dat ze goed klinken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door DeeJee op 12-11-2009 20:01 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wicked-Game schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:20:
Rotel en B&W komen ook van dezelfde af en KEF en Onkyo geloof ik ook (voordat het financieel niet meer zo lekker ging...). Dus dat zegt niet zo veel als ze van een zelfde holding of wat dan ook zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
Het is altijd beluisteren klopt, maar er word hier direct geschoten op het feit van ohw ik ken het merk niet dus het zal wel niet goed zijn. Ik ken dit type speaker nog niet, maar heb wel een aantal Boston Acoustics sets gehoord en voor het geld zijn ze best goed te doen. Tuurlijk is het altijd luisteren.

Kijk een Boston Acoustics of andere merken worden heus niet bij een holding betrokken als de holding niet achter de kwaliteit van het product staat. Dat zie je bij andere merken net zo. Dus op die basis kan je al nagaan dat het allemaal niet zo slecht is als sommige doen geloven op basis van "wat een boer niet kent dat luistert die niet" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wicked-Game schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:57:
Kijk een Boston Acoustics of andere merken worden heus niet bij een holding betrokken als de holding niet achter de kwaliteit van het product staat. Dat zie je bij andere merken net zo. Dus op die basis kan je al nagaan dat het allemaal niet zo slecht is als sommige doen geloven op basis van "wat een boer niet kent dat luistert die niet" :P
De discussie gaat hier niet of het een goed merk is qua kwaliteit of niet, dat is het hele punt niet. Het gaat dus om het feit dat je moet luisteren en niet blind af moet gaan op reviews en specificaties. Zelfs niet als het een bekend merk is of deel uit maakt van een bekende holding...

Ik ken speakers van uitmuntende kwaliteit die ik toch zelf niet zou willen hebben omdat de klank me niet aan staat. Is het dan meteen een slecht merk? Nee, alleen voor mij niet de juiste keuze. En dat is heel wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Wicked-Game schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:57:
Het is altijd beluisteren klopt, maar er word hier direct geschoten op het feit van ohw ik ken het merk niet dus het zal wel niet goed zijn. Ik ken dit type speaker nog niet, maar heb wel een aantal Boston Acoustics sets gehoord en voor het geld zijn ze best goed te doen. Tuurlijk is het altijd luisteren.

Volgens mij beweer ik (en FeaR volgens mij ook) dat helemaal niet. Misschien klinken ze helemaal top. Zou best goed kunnen. Geen idee. Ik heb ze nog nooit gehoord. En de TS ook niet.
Ook heb ik nergens geroepen dat ik het merk niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
FeaR1986 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:04:
[...]

De discussie gaat hier niet of het een goed merk is qua kwaliteit of niet, dat is het hele punt niet. Het gaat dus om het feit dat je moet luisteren en niet blind af moet gaan op reviews en specificaties. Zelfs niet als het een bekend merk is of deel uit maakt van een bekende holding...

Ik ken speakers van uitmuntende kwaliteit die ik toch zelf niet zou willen hebben omdat de klank me niet aan staat. Is het dan meteen een slecht merk? Nee, alleen voor mij niet de juiste keuze. En dat is heel wat anders...
Tuurlijk is luisteren een devies, maar goed als ik ergens bovenin lees dat die beter een canton kan kiezen, terwijl iemand boston acoustics niet kent dan sla je wat mij betreft de plank mis, daar gaat het mij meer om. En ik lees hier wel vaker dat soort argumenten van bepaalde mensen die dan zeggen ik ken het niet dus zal wel prut zijn. Vandaar ook mijn opmerking een beetje om de achtergrond van Boston Acoustics naar voren te halen.

En met speakers blijft het altijd, luisteren luisteren en nog eens luisteren. En iets kopen waar je zelf volledig achterstaat qua klank en eigenschappen.

Overigens ik val jullie niet aan, want ben het wel met jullie eens wat betreft het luisteren. Want recensies zeggen vrij weinig. Ze geven een leidraad maar is geschreven uit een visie en beleveing van de schrijver en dat is niet jou of onze beleving. Dat maakt mijn inziens wel de hobby (wat het voor mij dan is), erg leuk. Lekker luisteren, dingen proberen her en der wat tweaken (zonder idiote tweaks te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wicked-Game schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:29:
[...]Tuurlijk is luisteren een devies, maar goed als ik ergens bovenin lees dat die beter een canton kan kiezen, terwijl iemand boston acoustics niet kent dan sla je wat mij betreft de plank mis, daar gaat het mij meer om.
My bad, had die post zo snel niet gelezen. Wellicht volgende keer dat deel van die post even meequoten in je post. Want zoals je ziet was het voor sowieso twee users onduidelijk ;)

Maar je hebt gelijk wat betreffende een merk "afkraken" omdat je het niet kent :)
Wicked-Game schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:29:
[...]
Overigens ik val jullie niet aan
Dan is het goed Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/devil_whip.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Komen we mooi weg zeg... ;)

Pagina: 1