Refresh rates Geforce 2 GTS in Win2k

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25
Hoi!

Het lukt me maar niet om in Windows 2000 Professional de refresh rates in games normaal te krijgen. Het is nu altijd 60 Hz :r

-De Refresh Rate Fix voor Win2k van NVidia heb ik al geprobeerd, helpt helemaal niet.

-Refresh Rate bij DirectX Diag wijzigen kan ook niet omdat dat niet specifiek per resolutie kan en ik anders mijn monitor opblaas bij bepaalde resoluties, of als ik m lager zet bij andere resoluties een te lagere refresh rate krijg.
Bovendien helpt dit ook niet voor OpenGL games.

-PowerStrip werkt ook voor geen meter, die gaat maximaal op 75 Hz terwijl mijn monitor 85 Hz kan.

Wat specs:
-NVidia Detonator 3 - 6.47 (andere versies zelfde probleem)
-ASUS V7700 Pure - Geforce2 GTS 32MB DDR

Iemand een oplossing? Bedankt! :)

• Pc123
Niemand?

• Pc123
PowerStrip krijg ik nu wel aan de praat, maar alle graphics is de games gaan door elkaar lopen en flikkeren als ik m aan zet.

• Pc123
Ik heb ook in het inf bestand alle refresh rates lager dan 85 Hz verwijderd. De NVidia fix laat nu zien dat alleen 85 Hz mogelijk is, maar alles is nog steeds 60 Hz :'(

ASUS drivers gebruiken help ook niet, de refesh rates zijn dan wel goed, maar ze werken niet met een hoop spellen (steeds flitsen).

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Probeer het eens zo display properties => Advanced => Monitor settings => Adjust the cuurent display mode.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Pc123
Die staat natuurlijk op 85 Hz, mijn gewone Windows beeld is wel 85 Hz, maar OpenGL en Direct3D blijft 60 Hz.

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 04 maart 2001 22:50 schreef Pc123 het volgende:
De Refresh Rate Fix voor Win2k van NVidia heb ik al geprobeerd, helpt helemaal niet.
Da's vreemd, want dat zou toch echt moeten werken?!?! Ik neem aan dat jij van deze http://www.tweakfiles.com/video/nvidiarefreshratefix.html de laatste versie hebt geprobeerd...

Is de juiste monitor-driver onder Windoos geinstalleerd? Heb je zowel 16- als 32-bits getest?

• Pc123
Op zondag 04 maart 2001 22:50 schreef Pc123 het volgende:
De Refresh Rate Fix voor Win2k van NVidia heb ik al geprobeerd, helpt helemaal niet.

Da's vreemd, want dat zou toch echt moeten werken?!?! Ik neem aan dat jij van deze http://www.tweakfiles.com/video/nvidiarefreshratefix.html de laatste versie hebt geprobeerd...

Is de juiste monitor-driver onder Windoos geinstalleerd? Heb je zowel 16- als 32-bits getest?
Die is het idd.
En de driver staat ook goed.

Verwijderd

Ow naja kep hier hetzelfde probleem
wat een gezeik zeg met die kut drivers
word er niet goed van
ik kan niet desktop hoger dan 75 hz
en spellen ook maar 60 hz

wat een stelletje kutten zeg die NViDIA lui
:((((

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Op dinsdag 26 juni 2001 22:03 schreef Rayon het volgende:
Ow naja kep hier hetzelfde probleem
wat een gezeik zeg met die kut drivers
word er niet goed van
ik kan niet desktop hoger dan 75 hz
en spellen ook maar 60 hz

wat een stelletje kutten zeg die NViDIA lui
:((((
Wie zegt dat het aan hun ligt ??

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ga ff naar register en druk op find ofzo

tik dan in '70 72' zonder de komma's

dan zie je rechts de nvidia kaarten supported, nv11 is gf2 mx bv. dubelklik op je kaart en haal de refreshrate die je niet wil weg (je hoeft alleen die te deleten die je gebruikt in games natuurlijk.

dan druk je op f3 en dat moet je een paar keer vervangen dus.

lekker vaag volgensmij niet echt duidelijk zo maar ik heb geen zin om alles precies uit te leggen

Verwijderd

Ik heb ook last van dit probleem. Die link is dood. Ik ben nog maar net een nvidia bezitter, waar kan ik tools vinden voor refresh instellingen?

Verwijderd

Ik heb van alles geprobeerd, en uiteindelijk heb ik het met powerstrip 3.0b gefikst, door de optie 'brute force refresh' of zoiets te gebruiken 8-)

Verwijderd

Instaleer de Nieuwe Detonator drivers van Nvidia>>
Ga naar eigenschappen. Zet bij je monitor de refresh rate op zijn hoogst <Wat je monitor aankan> Nu verandert ie de refresh rate nog niet. Klik nu met de rechtermuisknop op ASUS CONTROL in de linker onderhoek. En ga naar refresh rate en zet deze op de goede refresh rate.

Bij mij werkt het zo :D

Verwijderd

Vreemd trouwens dat dit voornamelijk onder Win2000 gebeurt..
Pagina: 1