Toon posts:

MSI Eclips sli x58 uitzlezen van temps en voltage's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
MSI Eclips sli x58 uitzlezen van temps en voltage's.

Ik heb een heel leuk moederbordje waar ik erg blij mee ben alleen zit ik een beetje met het probleem
dat ik niet alle temps en voltage's kan vinden en er ook geen bijbehorende progamma's voor zijn die werkelijk
werken. Dit voor een High end OC moederbord vind ik wel zuur. Ik maak mij namelijk nog al zorgen
om de warmte van de NB en voltage's daar op die ik nergens uit kan lezen. Nu ik mijn vraag dus of iemand een
goed progamma weet die de temps en voltage's weer kan geven vam mijn moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:08:
MSI Eclips sli x58 uitzlezen van temps en voltage's.

Ik heb een heel leuk moederbordje waar ik erg blij mee ben alleen zit ik een beetje met het probleem
dat ik niet alle temps en voltage's kan vinden en er ook geen bijbehorende progamma's voor zijn die werkelijk
werken. Dit voor een High end OC moederbord vind ik wel zuur. Ik maak mij namelijk nog al zorgen
om de warmte van de NB en voltage's daar op die ik nergens uit kan lezen. Nu ik mijn vraag dus of iemand een
goed progamma weet die de temps en voltage's weer kan geven vam mijn moederbord?
Het mag ook een betaaldprogamma zijn.

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Google eens op speedfan ,dat werkt wel redelijk.
Je kan ook everest proberen.

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Is de overclock center utilitie van MSI geen optie.
Meestal geven dergelijke programmas ook de temperaturen en voltages weer.

Verwijderd

Topicstarter
Nope geen van beide geven genog weer.

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:05

HaTe

haat niet

CPUID Hardware Monitor geeft alles weer :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:07

Dark

who tweaked the light?

heb je de programmatjes van msi zelf al geprobeerd? met name greenpower en overclocking center ...

http://global.msi.eu/inde...maincat_no=1&prod_no=1695

Verwijderd

Topicstarter
Greenpower heb ik nog niet geprobeerd oc center wel maar ik heb een latere bios versie die niet word ondersteund.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Lavalays everest?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net green power erop gezet en deze geeft wel wat meer weer en ook juist
de dingen die ik wil zien zoals IOH en ICH
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/12/1258034613-840.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eingelijk een vraagje over de blck. Mijn blck loopt tot max 222 zonder voltage verhogingen maar
nu vraag ik mij af of er meer in zit met verhogingen. Ik neem aan dat de IOH of ICH daar mee te maken heeft ?
Ik wil namelijk geen gebruik maken van powerboost want dan klokt hij trug omdat mijn TDP te hoog ligt standaard
Pagina: 1