Toon posts:

[Enquête] Kenmerken en Motieven Forumgebruikers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumgebruikers,

ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie over sociale media en ik zou hier graag jullie hulp bij willen gebruiken. Mijn onderzoek gaat erover wat de kenmerken en motieven van forumgebruikers zijn en aan wie kan ik dat beter vragen dan de forumgebruikers zelf! Gelukkig heb ik toestemming gekregen van de moderators van tweakers om mijn enquete hier te mogen uitzetten want ik ben ontzettend benieuwd naar wat jullie kenmerken en motieven zijn.

Wanneer jullie mijn enquete in willen vullen dan kan dit via onderstaande link:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=21492

Wanneer de link niet werkt kun je de enquete ook openen door een nieuw tabblad te openen en daar de link in te kopieren.

Ik wil jullie alvast bedanken voor het invullen, en mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie die me stellen en zal ik er zo snel mogelijk antwoord op proberen te geven.

Met vriendelijke groet,
Emmie Denissen

Verwijderd

Topicstarter
Voor deze enquete heb ik speciaal gekozen voor telecommunicatiebedrijven en dus ook de daarbij behorende fora. De fora die zijn ontstaan rondom de producten en diensten van telecommunicatiebedrijven zijn van een hoog niveau. Het is duidelijk wat de regels zijn, er zijn goede moderators aanwezig en er worden goede discussies gestart. Ook bestaan deze fora al een aantal jaren waardoor er (hopelijk) een variëteit aan verschillende kenmerken en motieven zijn, leden die net lid zijn en andere die van het begin af aan al aanwezig zijn. Wanneer ik het dus in mijn enquete over organisaties heb bedoel ik de telecommunicatiebedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag nogmaals iedereen willen uitnodigen om mijn enquete in te vullen. Het is namelijk voor mijn onderzoek belangrijk te weten niet alleen wat de kenmerken en motieven zijn van de mensen die een posting plaatsen maar ook de mensen die alleen het forum lezen. Mochten jullie vragen hebben dan wil ik die graag beantwoorden, dus zet ze erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb de enquete ingevuld :)
want ik ben ontzettend benieuwd naar wat jullie kenmerken en motieven zijn.
Voor mij met name omdat het een laagdrempelige vorm van communicatie is en de diverse ervaringen vaak een betrouwbaarder beeld geven dan alleen de reclame en informatie die bedrijven zelf geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb hem ook ingevuld. :)

Wat SmartDoDo al zegt: gebruikerservaringen zeggen veel meer dan een foldertje van een leverancier.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:57

Ibex

^^ met stom.

Ingevuld :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Haha zekers. 2 minuutjes om iemand te helpen heb je altijd wel he ;)

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 22:27

Len

Leeg

Jep, even ingevuld. Was zo gepiept :D

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:51

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik wil u danken dat u heeft willen deelnemen aan mijn onderzoek.
Graag gedaan :Y)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ook even ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14-10 17:24

Tags NL

Harmful or Harmless?

Ook ingevuld, zo gepiept...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel dat jullie de enquete hebben ingevuld!! Wanneer ik de resultaten heb en er conclusies uit heb getrokken zal ik deze ook hier plaatsen, zodat jullie weten waarom je de enquete hebt ingevuld. Maar voor nu wil ik tegen iedereen zeggen dat ze nog steeds mijn enquete kunnen invullen of dat ze nu postings plaatsen of alleen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil jullie nog steeds uitnodigen om mijn enquete in te vullen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 12:48
Ik wil u danken dat u heeft willen deelnemen aan mijn onderzoek.
Graag gedaan :).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:41
Ik heb hem zojuist voor je ingevuld, ik hoop dat je wat aan alle resultaten hebt!! :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1

Let op:
Deze enquête is geplaatst met toestemming van Tweakers.net