If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
[ Voor 4% gewijzigd door Matis op 12-11-2009 11:36 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Wilbert de Vries op 12-11-2009 15:15 ]
Wel moet ik aangeven dat ik een 32PFL9604H/12 heb. Maar zover ik weet heeft de gehele 9000 serie van 2009/2010 dezelfde firmware.
Dus misschien kunnen jullie de firmware nog even upgraden en de review updaten?
ps. Misschien handig als jullie ook even de firmware versie vermelden aangezien dit zeer regelmatig ge-update word bij Philips (en denk ik ook andere televisies tegenwoordig).
Sorry, had even niet op de plaatjes geklikt aangezien ik weet hoe mijn tv eruit ziet
Maar firmware 65.0 dus. Ik zou zeggen even upgraden en updaten.
Als het niet teveel moeite is
Ook ben ik benieuwd welk LCD-TFT paneel er gebruikt is in dit model (staat als je door de behuizing heen kijkt links onder achter op het paneel. Sticker met drie regels en dan staat er aan het eind tussen haakjes 'LGPH (LG-Philips) of Sharp'. In de 9604 is een LG-Philips gebruikt.
De reden waarom ik dit vraag is omdat verkopers in de Mediamarkten enzovoorts van het land allemaal claimen dat er alleen maar Sharp schermen gebruikt worden
[ Voor 35% gewijzigd door LogiForce op 13-11-2009 01:36 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dat wordt lastig, omdat het reviewexemplaar al terug is naar PhilipsLogiForce schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:34:
Maar firmware 65.0 dus. Ik zou zeggen even upgraden en updaten.
Als het niet teveel moeite is
Das jammerDaniel schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:42:
[...]
Dat wordt lastig, omdat het reviewexemplaar al terug is naar Philips
Maar neem maar van mij aan, het is echt sneller geworden. Gewoon van input wisselen (dat kleine menu) en dan omhoog en naar beneden scrollen ging eerst enorm haperig en traag. Nu is het vloeiend
Dus Philips timmered timmert behoorlijk aan de firmware op moment, wat mij weer blij maakt
De 9000 serie gaat ook interactieve tv ondersteunen als ik de firmware changelogs mag geloven. Dus laat maar komen
Maar ik zou zeggen terug eisen dat ding
Staat wel mooi in jullie kantoor. En als je niet kijkt druk je toch gewoon op de ambilight knop en heb je sfeer verlichting zonder dat het beeld aan is
ps. dit is de laatste post hier. Ik weet dat dit geen discussie plek is
Edit:
@Exirion: Ik ben iets teveel in het Engels bezig tegewoordig
[ Voor 11% gewijzigd door LogiForce op 13-11-2009 20:58 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
LogiForce schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:43:
Dus Philips timmered
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein