Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

problemen met 360 op pc monitor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb hier thuis een Eizo Flexscan l685 staan met 2 dvi aansluitingen, ik heb hier ook een xdoos 360 met hdmi aansluiting. Ik heb een vga hd kabel en een verloopstukje van vga naar dvi, hiermee werkte het niet, ook heb ik een kabel van hdmi naar dvi hiermee werkte het ook niet. Waar ligt het aan en wat kan ik er aan doen??

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
je VFG VGA HD kabel van de Xbox doorzetten naar een DVI gaat in ieder geval niet lukken omdat je probeert een analoog signaal digitaal te maken. je HDMI naar DVI zou kunnen werken, wat je kan proberen is de resolutie van je xdoos even laag zetten (zo laag mogelijk) en dan opnieuw aansluiten op je monitor.

Dat zo laag mogelijk zetten doe je natuurlijk even op een monitor/TV waar hij wel op werkt :)

[ Voor 14% gewijzigd door scenix_ op 12-11-2009 11:52 . Reden: ahd VFG IPV VGA gescheven :P ]

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
scenix_ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:57:
je VFG HD kabel van de Xbox doorzetten naar een DVI gaat in ieder geval niet lukken omdat je probeert een analoog signaal digitaal te maken. je HDMI naar DVI zou kunnen werken, wat je kan proberen is de resolutie van je xdoos even laag zetten (zo laag mogelijk) en dan opnieuw aansluiten op je monitor.

Dat zo laag mogelijk zetten doe je natuurlijk even op een monitor/TV waar hij wel op werkt :)
dat dus :Y

Maar het zou kunnen zijn dat als je Eizo monitor geen HDCP ondersteuning heeft op zn DVI aansluitingen dat het helemaal niet gaat werken. Moet even zoeken of de xbox360 HDCP verlicht stelt.

[ Voor 15% gewijzigd door gravitone op 12-11-2009 11:48 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Tikje van HSA naar SPV.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
de vga hd kabel met daarna vga dvi converter werkt maar hdmi geeft mooier beeld, als ik hem aansluit vindt hij geen goeie frequentie

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:06:
de vga hd kabel met daarna vga dvi converter werkt maar hdmi geeft mooier beeld, als ik hem aansluit vindt hij geen goeie frequentie
Probeer eens de HDMI output van je 360 naar 720punten te zetten. Als dat gaat, weet alleen dat het bij PS3 wél helpt... soms...

[GoT] TF2 Clan

Pagina: 1