[Kingston Datatraveler 8GB] Wordt niet herkend :S

Pagina: 1
Acties:

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Heej mensen,

Ik zit met het volgende probleem. Gister heb ik gewerkt op stage vanaf mijn usb stick omdat ik mijn externe HD vergeten was. We werken hier namelijk op de pc zelf, maar laden de machine van de server. Maar nu wil ik dus de data overzetten van mijn usb stick naar de HD. De hd herkend hij zonder problemen maar wanneer ik de usb stick erin prik geeft ie wel het bekende geluidje maar verder doet hij nix. Als ik rechtsonder klik op hardware veilig verwijderen staat er:

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/3735/huhfj.png

Dus hij geeft hem ook geen Drive letter ..
Iemand een oplossing ? :p

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Azertftw, zou jij je TS eens kunnen doorlezen, ik vermoet namelijk dat er woorden missen welke het een en ander kunnen verduidelijken. Ik maak er in iedergeval op uit dat je op een Virtuele Machine werkt? Wanneer je de USB stick plaatst zorg je er dan voor dat de VM ook daadwerkelijk actief is, daarnaast welke VM software gebruik je?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Azertyftw
_Dune_ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:03:
Azertftw, zou jij je TS eens kunnen doorlezen, ik vermoet namelijk dat er woorden missen welke het een en ander kunnen verduidelijken. Ik maak er in iedergeval op uit dat je op een Virtuele Machine werkt? Wanneer je de USB stick plaatst zorg je er dan voor dat de VM ook daadwerkelijk actief is, daarnaast welke VM software gebruik je?
Uhm sorrie ik weet ff niet meer de naam. Maar ik zit niet op vmware of virtual pc ofzo, maar ik log in op het netwerk en laad mijn "pc omgeving" van de server. kan thuis ook met een token inloggen. Sorrie ben even vergeten hoe het ook alweer heet :p

/edit

Ik zie net dat het usb verhaal beetje onduidelijk kan zijn. maar ik heb dus geen hardeschijf ruimte, dit staat allemaal op de server opgeslagen. ik gebruik daarom altijd een externe hd om op te werken

[ Voor 13% gewijzigd door Azertyftw op 12-11-2009 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
Nog even updaten.

Ik heb gister op een andere pc mogen werken, daar herkende hij 'm wel op.
Nu zit ik weer op dezelfde pc als vorige week en hij herkend hem weer niet *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:26

ricardo246

Life's what you make it!

Misschien werkt dit:
Rechtse muis klikken op "mijn Computer".
Klik dan op beheren (manage).
Klik op Schijfbeheer
Zoek je USB stick en geef de stick een andere stations letter (rechtse uisklik op juiste blok en selecteer stations letter wijzigen).

Vaak gebeurd mij dit ook, op PC's waar meerdere mensen, meerdere mobiele opslag media gebruiken of netwerk verbindingen aanmaken.

[ Voor 10% gewijzigd door ricardo246 op 18-11-2009 09:08 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
ricardo246 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:07:
Misschien werkt dit:
Rechtse muis klikken op "mijn Computer".
Klik dan op beheren (manage).
Klik op Schijfbeheer
Zoek je USB stick en geef de stick een andere stations letter (rechtse uisklik op juiste blok en selecteer stations letter wijzigen).

Vaak gebeurd mij dit ook, op PC's waar meerdere mensen, meerdere mobiele opslag media gebruiken of netwerk verbindingen aanmaken.
Dankje voor de reactie! Helaas, beheren is hier uitgeschakeld *sigh*
En dan zit ik hier voor een ict-opleiding om de fileserver te beheren :p
Ik voel me geownd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Wat voor besturingssysteem & service pack?

Ik heb het hier op m'n werk ook. Na wat googlen heb ik ooit gevonden dat dit grotendeels verholpen is door bij Windows XP de service pack 3 te installeren. SP2 (op m'n werk) heeft dit probleem dus best vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azertyftw
vanaalten schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:45:
Wat voor besturingssysteem & service pack?

Ik heb het hier op m'n werk ook. Na wat googlen heb ik ooit gevonden dat dit grotendeels verholpen is door bij Windows XP de service pack 3 te installeren. SP2 (op m'n werk) heeft dit probleem dus best vaak.
SP 2 zit hier op.
Hij vind mijn externe HD iig wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Ok dus je server draait het OS en je client krijgt de Desktop Environment, en het is geen virtuele machine. Hoe geeft jou client dan door aan de server dat er een usb stick in je pc zit?

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

Pagina: 1