Toon posts:

[PW] Innovation Cooling Diamond 7 Carat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het BBG topic gaf iemand aan dat IC Diamond 7 een goede koelpasta zou zijn maar dat die in Nederland niet te krijgen is. Toevallig had ik laatst een webshop gevonden die het spul wel heeft en daarom lijkt het mij een waardevolle toevoeging aan de PW, want voor zover ik terug kon vinden staat hij er nog niet bij en het geldt zeker als een van de betere koelpasta's op het moment, samen met MX-2 (maar misschien nog wel iets beter).

Ik heb geprobeerd dit via de wizard te submitten, maar dan krijg ik een blanco pagina. Ik weet niet zeker hoe dat komt (misschien omdat de database nog plat ligt door de problemen vanochtend) maar daarom submit ik 'm maar even zo.

http://highflow.nl/toebeh...arat-koelpasta-1-5g-.html

Edit: crap, nu doet hij 't wel. Ik voeg 'm daar zelf wel even toe dan http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addProduct

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 10:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat er nu bij, maar volgens mij moeten jullie handmatig de winkel toevoegen, of niet? Zo ja, pwetty please, zo nee moet ik beter zoeken hoe ik dat dan moet doen :)

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

De database wordt om de paar uur ge-updated. Nu staat highflow erbij. Als je nog een shop vindt moet je even de SKU of EAN code doorgeven. Hiermee wordt de PW aan een product van een shop gekoppeld.

Verwijderd

Topicstarter
Malarky schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:24:
De database wordt om de paar uur ge-updated. Nu staat highflow erbij. Als je nog een shop vindt moet je even de SKU of EAN code doorgeven. Hiermee wordt de PW aan een product van een shop gekoppeld.
Mjah, dat productnummer en/of EAN kon ik dus met geen mogelijkheid vinden, ook niet op de site van de fabrikant, dus dan valt er met een andere shop weinig mee te vergelijken. Ik zal 'm toevoegen als ik dat spul binnenkort ga bestellen (en binnen heb) met m'n nieuwe koeler :)