Toon posts:

Geen enkele reactie na slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer(vista) heb ik tot groot afzien perongelijk in slaapstand gezet. Ik had geen tijd op hem direct weer uit slaapstand te halen, en alsnog goed af te sluiten. Dit is de eerste keer dat ik hem in slaapstand heb gezet. Later kom ik dus terug, en staat hij nog steeds te brommen. Ik probeer hem uit slaapstand te halen, maar hij reageert nergens op. Ik heb hem gereset dmv de aan/uit knop. Het beeldscherm geeft aan "no signal input''. En mijn computer start ook niet meer op zoals hij altijd deed. Stekker heb ik er al uit getrokken. En hij staat nu ook al 1 dag helemaal los van stroom. Ik hoop dat jullie mij hiermee zouden kunnen helpen. Alvast bedankt voor de moeite.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik had ooit een soortgelijk probleem met de slaapstand van vista, een CMOS reset werkte toen prima (batterijtje even uit je moederbord halen, even wachten, weer terugdoen). Lijkt me dan ook goed om dat eerst te proberen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12 22:11
Voor de volledigheid is het handig om even je merk en model bekend te maken. Heb je ook al gegoogled enzo? ff melden dan wat je gezocht en gevonden hebt op internet en wat je dan allemaal al geprobeerd hebt.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Wreckage1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-12 23:41
Beetje weinig info, maar wat je kan proberen is om de stekkers er allemaal uit te halen, vervolgens de aan en uit knop even ingedrukt te houden en daarna alles weer aansluiten en kijken wat die doet. Werkt dat nog niet, dan graag wat meer info!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Wreckage1980 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:43:
Beetje weinig info, maar wat je kan proberen is om de stekkers er allemaal uit te halen, vervolgens de aan en uit knop even ingedrukt te houden en daarna alles weer aansluiten en kijken wat die doet. Werkt dat nog niet, dan graag wat meer info!
Zelfs dat werkt niet (althans, toen ik het had), mobo moest echt gereset worden. Wel gemakkelijk om uit te proberen trouwens, helemaal de stroom van de pc, dus je kan het sowieso even proberen.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt. Bedankt voor jullie hulp. Bedankt voor je tip bwerg! Het verwijderen en terug plaatsen van de CMOS batterij loste het probleem op.

Thanks
Pagina: 1