Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Dit is echt bijna onmogelijk.....Xenomorphh schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:57:
Gwn even met een plastic voorwerp er tegen aan drukken.. Anders even je pink eronder wrikken.. Niet zon probleem lijkt me als je je even aard kan je de kaart gewoon goed aanraken..
Kan ik niet gewoon de kaart harder eruit trekken of moet dit perse met het palletje???
Wil niet het moederbord beschadigen als het even kan...
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Als je dat palletje naar je toe hebt getrokken kun je de kaart er gewoon uit trekken, dat kost misschien wel wat moeite.
[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-11-2009 09:03 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Je trekt de boel stuk met meer kracht. Dat geldt voor ongeveer alles in computer land.Tijgertje84 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:57:
[...]
Dit is echt bijna onmogelijk.....
Kan ik niet gewoon de kaart harder eruit trekken of moet dit perse met het palletje???
Wil niet het moederbord beschadigen als het even kan...
Het is gewoon een kwestie van het ding even de juiste kant op wippen, meestal naar de pcb kant van de kaart toe zegmaar.
Signature
Naar je toe trekken... ik dacht het omhoog moest .. hehe--MeAngry-- schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:02:
HeheJe moet dat palletje naar je toe trekken, gezien vanaf de voorkant van de kaart. Dus als je tegen de koeler aan kijkt. Dat moet echt niet te moeilijk zijn, heb op dat moederbord namelijk al meerdere multislot kaarten gebruikt.
Als je dat palletje naar je toe hebt getrokken kun je de kaart er gewoon uit trekken, dat kost misschien wel wat moeite.
Als ik de schuifjes(aan de achterkant om het vaster te zetten) los maak dan kan ik de kaart inderdaad iets lossen krijgen.
Ik ga eens zien
De andere optie is om een jongetje van 8 de kaart er uit te laten halen, weet je zeker dat je één van de twee opnieuw moet vervangen.
Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen
is het niet om zeker te zijn dat je kaart er goed in zit om hem een 'klik' te geven ? los daarvan zou het niet al te moeilijk moeten zijn hem los te halen, maak anders even een foto oid. om te laten zien wat er nou in de weg zit ook al geloof ik niet dat dat al te veel problemen op moet leveren.
Signature
Met die fans van tegenwoordig vliegen ze zo wegBGB4rn schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:24:
Beveiligingspal ? om te voorkomen dat ie afgaat terwijl ie nog in je pc zit ?
Alleen als je de verkeerde kant op duwt/trekt, ik verbaas me er nog over hoeveel kracht je soms moet zetten om RAM of push-pin CPU-koelers te bevestigen, ik dacht vroeger altijd dat hardware veel gevoeliger wasHann1BaL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:03:
Je trekt de boel stuk met meer kracht. Dat geldt voor ongeveer alles in computer land.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
"vroegah" maakte ik corrosie van RAM pinnetjes schoon met een staalborstel!bwerg schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:16:
ik dacht vroeger altijd dat hardware veel gevoeliger was