GF 8800 GTS van het moederbord halen..

Pagina: 1
Acties:

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06-2025
Misschien een stomme vraag, maar ik wilde mijn kaart eruit peuteren, maar liep ergens tegen aan.
Het slot waar de kaart in zit zit zon wit palletje om hem eruit te wippen (toch?)
Heb een Asus P5W DH Deluxe.
Maar deze kaart is best breed en bedekt dit palletje volledig!!
Ik kan er niet bij komen laat staan omhoog of omlaag doen omdat de kaart in de weg zit.
Iemand hier ervaring mee en of ook dir probleem??

Graag advies! :?

Alvast bedankt!

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Gwn even met een plastic voorwerp er tegen aan drukken.. Anders even je pink eronder wrikken.. Niet zon probleem lijkt me als je je even aard kan je de kaart gewoon goed aanraken..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Tijgertje84
Xenomorphh schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:57:
Gwn even met een plastic voorwerp er tegen aan drukken.. Anders even je pink eronder wrikken.. Niet zon probleem lijkt me als je je even aard kan je de kaart gewoon goed aanraken..
Dit is echt bijna onmogelijk.....
Kan ik niet gewoon de kaart harder eruit trekken of moet dit perse met het palletje???
Wil niet het moederbord beschadigen als het even kan...

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 22:52

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hehe :P Je moet dat palletje naar je toe trekken, gezien vanaf de voorkant van de kaart. Dus als je tegen de koeler aan kijkt. Dat moet echt niet te moeilijk zijn, heb op dat moederbord namelijk al meerdere multislot kaarten gebruikt.
Als je dat palletje naar je toe hebt getrokken kun je de kaart er gewoon uit trekken, dat kost misschien wel wat moeite.

[ Voor 21% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-11-2009 09:03 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Tijgertje84 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 08:57:
[...]

Dit is echt bijna onmogelijk.....
Kan ik niet gewoon de kaart harder eruit trekken of moet dit perse met het palletje???
Wil niet het moederbord beschadigen als het even kan...
Je trekt de boel stuk met meer kracht. Dat geldt voor ongeveer alles in computer land.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 20:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ik wou net zeggen ik spreek uit ervaring en heb de ervaring dat ik er nog nooit niks mee gekunt heb.
Het is gewoon een kwestie van het ding even de juiste kant op wippen, meestal naar de pcb kant van de kaart toe zegmaar.

Signature

• Tijgertje84
--MeAngry-- schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:02:
Hehe :P Je moet dat palletje naar je toe trekken, gezien vanaf de voorkant van de kaart. Dus als je tegen de koeler aan kijkt. Dat moet echt niet te moeilijk zijn, heb op dat moederbord namelijk al meerdere multislot kaarten gebruikt.
Als je dat palletje naar je toe hebt getrokken kun je de kaart er gewoon uit trekken, dat kost misschien wel wat moeite.
Naar je toe trekken... ik dacht het omhoog moest .. hehe
Als ik de schuifjes(aan de achterkant om het vaster te zetten) los maak dan kan ik de kaart inderdaad iets lossen krijgen.
Ik ga eens zien :) Met geweld losrukken was ik ook niet bepaald van plan.. :)

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 15:59
ik duw dat ding gewoon naar onder zodat dat haakje de kaart niet meer tegenhoud :)

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02-2025

neliz

GIGABYTE Man

het is een beveiligingspal, druk deze naar de CPU toe en de kaart kan uit het slot geschoven worden.

De andere optie is om een jongetje van 8 de kaart er uit te laten halen, weet je zeker dat je één van de twee opnieuw moet vervangen.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 20:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Beveiligingspal ? om te voorkomen dat ie afgaat terwijl ie nog in je pc zit ? :P

is het niet om zeker te zijn dat je kaart er goed in zit om hem een 'klik' te geven ? los daarvan zou het niet al te moeilijk moeten zijn hem los te halen, maak anders even een foto oid. om te laten zien wat er nou in de weg zit ook al geloof ik niet dat dat al te veel problemen op moet leveren.

Signature

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

BGB4rn schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:24:
Beveiligingspal ? om te voorkomen dat ie afgaat terwijl ie nog in je pc zit ? :P
Met die fans van tegenwoordig vliegen ze zo weg

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Hann1BaL schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:03:

Je trekt de boel stuk met meer kracht. Dat geldt voor ongeveer alles in computer land.
Alleen als je de verkeerde kant op duwt/trekt, ik verbaas me er nog over hoeveel kracht je soms moet zetten om RAM of push-pin CPU-koelers te bevestigen, ik dacht vroeger altijd dat hardware veel gevoeliger was :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

bwerg schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:16:
ik dacht vroeger altijd dat hardware veel gevoeliger was :P
"vroegah" maakte ik corrosie van RAM pinnetjes schoon met een staalborstel!

Pagina: 1