Hallo, ik heb nu sinds een week mijn nieuwe setup binnen en aangesloten, nl het volgende.
Antec Ninehunderd
Antec 650W Earthwatts
Asus P7P55D
Intel Core i5 750
Asus GTX275
OCZ 4gb PC12000 CL8.0 @ 1.65V
Samsung 1Tb Sata 32mb
Arctic Freezer v2
LG DVD speler
Nu heb zo'n beetje vanaf het begin het systeem overgeclocked omdat ik er toch iets meer uit wou halen.
en had de cpu dus draaien op 3.8Ghz - 1,3V
Dit ook gedurende 20 uur gestressed met prime 95, waar deze foutloos bleef en de stressed temp niet hoger kwam dan 73 graden Celsius, dit heb ik dus zo ook laten staan.
Nu was ik vanavond gewoon een filmpje aan het kijken op internet en viel het complete systeem uit. (Alsof de stroom er ineens af gaat)
Dit vond ik al iets vreemd, maar dacht kan gebeuren dus na opnieuw te hebben opgestart ging ik verder met mijn filmpje te bekijken. na ongeveer 30 sec viel het systeem opnieuw uit (dus 30 sec nadat windows 7 weer was opgestart)
Ik daarna voor de zekerheid maar even in de bios gekeken of alles wel goed stond. waarna ik meteen nadat ik in de bios was beland een flinke brandlucht rook.
hierna het systeem uitgezet en verder niet meer naar gekeken.
Heeft misschien iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Knetsooj
Antec Ninehunderd
Antec 650W Earthwatts
Asus P7P55D
Intel Core i5 750
Asus GTX275
OCZ 4gb PC12000 CL8.0 @ 1.65V
Samsung 1Tb Sata 32mb
Arctic Freezer v2
LG DVD speler
Nu heb zo'n beetje vanaf het begin het systeem overgeclocked omdat ik er toch iets meer uit wou halen.
en had de cpu dus draaien op 3.8Ghz - 1,3V
Dit ook gedurende 20 uur gestressed met prime 95, waar deze foutloos bleef en de stressed temp niet hoger kwam dan 73 graden Celsius, dit heb ik dus zo ook laten staan.
Nu was ik vanavond gewoon een filmpje aan het kijken op internet en viel het complete systeem uit. (Alsof de stroom er ineens af gaat)
Dit vond ik al iets vreemd, maar dacht kan gebeuren dus na opnieuw te hebben opgestart ging ik verder met mijn filmpje te bekijken. na ongeveer 30 sec viel het systeem opnieuw uit (dus 30 sec nadat windows 7 weer was opgestart)
Ik daarna voor de zekerheid maar even in de bios gekeken of alles wel goed stond. waarna ik meteen nadat ik in de bios was beland een flinke brandlucht rook.
hierna het systeem uitgezet en verder niet meer naar gekeken.
Heeft misschien iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Knetsooj