Banner in Joomla 1.0.12 niet zichtbaar in static content

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een site (waarvan alle pagina's 'static content' zijn) twee nieuwe pagina's aangemaakt, met dezelfde instellingen als alle andere pagina's.

Nu is alleen de banner (is gewoon een foto die in de header wordt getoond) niet zichtbaar op de 2 nieuwe pagina's.

Zoals gezegd, heb ik allebei de pagina's op dezelfde manier geconfigureerd als de andere pagina's.

Waar zou dit aan kunnen liggen?

Plz help!

PS Joomla 1.0.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Zet dan hier ten minste een link naar die website neer, of de broncode, aangezien we geen glazen bollen hebben om naar je problemen te kijken.

• Johnny Goodbye
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:06
[glazenbol modus]
Je hebt je bij modulebeheer de module banner ingesteld dat het alleen getoond wordt bij bepaalde menuitems. Als je nu kijkt zullen er 2 opties bij staan die niet geselecteerd zijn.
[/glazenbol modus]

[tip modus]
Ik zou trouwens maar gaan upgraden. komt je veiligheid ten goede
[/tip modus]

[ Voor 17% gewijzigd door Johnny Goodbye op 12-11-2009 07:40 ]

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 21:17

DeZzL

Rocket surgeon

100% gok: je moet bij modules de bannermodule nog aanzetten voor de betreffende menu-items waar de nieuwe pagina's aan hangen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je ziet kunnen we hier weinig mee; daarbij kun je deze vraag beter hier kwijt. In de devschuur hebben we het over zélf programmeren. Waarom dit topic in WEB staat is me sowieso een raadsel: Waar hoort mijn topic?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.