Hallo mensen
Vooraf:
Al een jaar ben ik de trotse eigenaar van een Ipod touch 16g. Alles heeft altijd goed gewerkt
Totdat; op een duistere avond glipte mijn ipod tussen mijn handen vandaan met het scherm plat op de grond. Sindsdien zit er een barst in de rechterhoek
Ik schrok me wild.
De rest van de dagen deed alles het nog prima (op een barst na).
Maar toen een vriend van mij (hij heeft veel verstand van computers ed) een oude router van ons, ivm 2 xboxen en systemlink en huisgenoot die zélf ook nog internet wilt, weer opgestart. Dat ging fout, want de oude router (dezelfde als de huidige: belkin54g ) gooide de andere router van het netwerk af.
Hij heeft alles weer mooi terug gedaan en verder niet meer naar omgekeken
Probleem:
Sindsdien heeft mijn Ipod geen verbinding meer met ons netwerk. Dat wil zeggen dat hij wel zégt dat ie verbinding heeft, maar als ik safari start, geeft ie vrolijk aan dat er geen verbinding actief is.
Nu is het ook zo dat hij niet meer altijd ons netwerk oppikt, dus dat ie zegt verbinding te hebben, en 2 sec later weer niet. Ik heb vrijwel alles geprobeert:
- Netwerkinstellingen naar fabrieksinstellingen gezet
- Router aan/uit gezet
- WiFi aan/uit gezet (op Ipod)
Maar allemaal zonder resultaat
Vraag:
Is dit probleem nog op te lossen? Ligt het aan de klap die die heeft gekregen (zou trlk kunnen, maar vóórdat mijn beste vriend
aan ons netwerk heeft zitten prutsen deed ie het nog gewoon) of zijn het gewoon simpele instellingen/makkelijk op te lossen
Mvg.
SCscreamGT
Vooraf:
Al een jaar ben ik de trotse eigenaar van een Ipod touch 16g. Alles heeft altijd goed gewerkt
Totdat; op een duistere avond glipte mijn ipod tussen mijn handen vandaan met het scherm plat op de grond. Sindsdien zit er een barst in de rechterhoek
De rest van de dagen deed alles het nog prima (op een barst na).
Maar toen een vriend van mij (hij heeft veel verstand van computers ed) een oude router van ons, ivm 2 xboxen en systemlink en huisgenoot die zélf ook nog internet wilt, weer opgestart. Dat ging fout, want de oude router (dezelfde als de huidige: belkin54g ) gooide de andere router van het netwerk af.
Hij heeft alles weer mooi terug gedaan en verder niet meer naar omgekeken
Probleem:
Sindsdien heeft mijn Ipod geen verbinding meer met ons netwerk. Dat wil zeggen dat hij wel zégt dat ie verbinding heeft, maar als ik safari start, geeft ie vrolijk aan dat er geen verbinding actief is.
- Netwerkinstellingen naar fabrieksinstellingen gezet
- Router aan/uit gezet
- WiFi aan/uit gezet (op Ipod)
Maar allemaal zonder resultaat
Vraag:
Is dit probleem nog op te lossen? Ligt het aan de klap die die heeft gekregen (zou trlk kunnen, maar vóórdat mijn beste vriend

Mvg.
SCscreamGT