Weer een undying vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik zit weer eens vast in undying,.
Ik ben in een soort van hel(de 2e), dus de hel nadat ik jeremia's toren heb beklommen.
Na een tijdje heb ik dus water in een put gedaan, en daar maakte je zo'n mooie blob van, zodat je naar boven kan zwemmen. Daar boven is een teleporter.
Achter de teleporter zie je een beest achter een krachtveld. Als je dat krachtveld en dat beest heb uitgeschakeld heb je zo'n mana-verhoger. Er is daar ergens een deur, waarvoor je een energiesleutel voor nodig hebt, en die zit weer achter een deur met een hendel ervoor. Die hendel krijg ik niet omver geduwd.
Er is ook nog een kamer, met iets in het midden wat nog het meest lijkt op een ketel, met daarnaast een draaiknop, en als je die opdraaid, gaat er water in de ketel lopen. Mijn vraag is dus, hoe kom ik in hemelsnaam bij de energiesleutel?

Sorry voor het lange verhaal bij de weg, maar het is moeilijk de omgeving te beschrijven

Steam

Verwijderd

Ik heb het spel zojuist uitgespeeld en ik moet zeggen: MACHTIG MOOI SPEL!!

alleen het einde valt een beetje tegen en laat nog veel open.

Maar om op je vraag terug te komen: Vuur een schedel under de pot met water af, het water begint nu te koken en je kunt verder

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik heb het spel sinds een aantal dagen, maar ik moet zeggen: it really gives me the creeps.... brrrr....
:)

• pica
Dank :)
ben nu bij een cottage van iemand, en heb net een kaak gevonden. Hoever moet ik eigenlijk nog? Dit is echt het allerlangste spel wat ik ooit heb gezien.

Steam

• pica
Hoe versla ik de laatste eindbaas, nadat je Jeremiah heb gemold?

Steam

Verwijderd

Cast schild op jezelf en maai nu de 2 linkeronderpoten van dat beest met skullstorm eraf.
Als het beest nu zijn buik opentrekt maar dan een skullstorm naar binnen en daarna meteen op z'n kop.
herhaal dit 20x ofzow en geniet van het (tegenvallende) einde

• pica
Tenx, uitgespeeld :). Wel een redelijk einde.

Steam

Pagina: 1