Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

@home webmail & Outlook

Pagina: 1
Acties:

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 16:08
Hallo,

Ik ben al eens eerder op dit probleem gekomen, maar ben benieuwd of hier een oplossing voor is.

Ik heb een windows mobile toestel, hier kijk ik mijn mails op, maar ik wil dit toestel ook kunnen syncen.
Door te syncen kan ik mijn agenda punten wat ik bij outlook invoer, ook op mijn toestel zien.
Nu is het probleem: Als ik mijn @home email via de internet browser bekijk ( webmail.home.nl ) dan blijven alle email hier staan en kan ik overal al mijn email geschiedenis bekijken.
Maar wanneer ik inlog bij outlook, ben ik al mijn emails kwijt wat ik ooit in de mailbox heb gehad op mijn webmail.home.nl en komen alle emails bij outlook terecht.

Wat is dus de bedoeling:
Ik wil EN Outlook gebruiken om mijn agenda te syncen
En ik wil webmail.home.nl blijven gebruiken, en dat de emails die ik ( bijvoorbeeld ) 3 weken geleden heb gekregen, ook gewoon bij de buurman kan lezen via de browser email.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of dat iemand mij hier mee kan helpen!
Alvast bedankt!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Volgens mij kun je ergens in Outlook instellen dat hij de mail op de server moet laten staan :)

Edit: Jep, heb even gekeken in Outlook 2003:

Extra > Opties,
tabblad "E-mail instellingen"
knop "E-mailaccounts"
klik op "Bestaande .... weergeven of wijzigen"
kies je @home account
Wijzigen
Meer instellingen
Tabblad "Geavanceerd"
onderaan "Een kopie van berichten op de server achterlaten"

[ Voor 70% gewijzigd door ThinkPad op 11-11-2009 20:42 ]

• Badie
Precies wat ik bedoel! Echt mega bedankt. Heb er een lange tijd naar gezocht!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

Reptile209

- gers -

Hou wel even in de gaten dat je mailbox zo dus langzaam (of snel) volloopt, omdat mailtjes blijven staan. Kijk daarvoor ook even naar de optie eronder: berichten na xx periode verwijderen.

Zo scherp als een voetbal!

• Badie
Ja dat had ik gezien.
Vondt het voornamelijk belangrijk dat ik mijn mailtjes kan bewaren die ik elders ook wil lezen.
De gelezen mailtjes verwijder ik automatisch dus dat is geen punt. Toch bedankt voor de tip.