Ik probeer de originele DVD die ik ooit eens heb gekocht van UT2004 te installeren op Linux middels het installer.sh script dat is meegeleverd op de DVD. Dat lukt al wéken niet, omdat hij tijdens de installatie steeds om de DVD vraagt, die er al in zit, en gemount is.
Heel veel guides verder (andere manier van mounten, mounten als cd, ander filesystem, handmatig mounten, en ga zo maar door) vond ik zojuist deze link:
http://www.ataricommunity...9233&highlight=suse+ut2k4
en als ik het goed lees, zou het probleem zijn dat de gemounte DVD wel gelist word in de Fstab, maar niet in de Mtab file, welke bij mij overigens allebei read-only zijn.
Nu heb ik 2 dvd drives, een brander en een speler, ik heb het in beide geprobeerd. Ik zie op een gegeven moment wel een entry voor de DVD verschijnen, maar die verschijnt in beide files. Toen heb ik de dvd weer ge-unmount en in de speler gestoken ipv de brander, hij mount hem nog steeds, maar verschijnt nu in geen enkele van de 2 'tab' files...
Interpreteer ik dat Atari forumtopic nu verkeerd?
Als ik de installer in de terminal start, krijg ik dit:
thalan@Lightspeed:~$ sh linux-installer.sh
Copying to a temporary location...
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing Unreal Tournament 2004 for GNU/Linux 3186......................................................................
/home/thalan/.setup8421: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory
Daarna start hij, accepteer ik de UELA, voer seriecode in, etc, en dan krijg ik de melding 'please mount install dvd'. Dat kan ik niet, yes werkt niet, no sluit de installatie af.
Heel veel guides verder (andere manier van mounten, mounten als cd, ander filesystem, handmatig mounten, en ga zo maar door) vond ik zojuist deze link:
http://www.ataricommunity...9233&highlight=suse+ut2k4
en als ik het goed lees, zou het probleem zijn dat de gemounte DVD wel gelist word in de Fstab, maar niet in de Mtab file, welke bij mij overigens allebei read-only zijn.
Nu heb ik 2 dvd drives, een brander en een speler, ik heb het in beide geprobeerd. Ik zie op een gegeven moment wel een entry voor de DVD verschijnen, maar die verschijnt in beide files. Toen heb ik de dvd weer ge-unmount en in de speler gestoken ipv de brander, hij mount hem nog steeds, maar verschijnt nu in geen enkele van de 2 'tab' files...
Interpreteer ik dat Atari forumtopic nu verkeerd?
Als ik de installer in de terminal start, krijg ik dit:
thalan@Lightspeed:~$ sh linux-installer.sh
Copying to a temporary location...
Verifying archive integrity... All good.
Uncompressing Unreal Tournament 2004 for GNU/Linux 3186......................................................................
/home/thalan/.setup8421: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open shared object file: No such file or directory
Daarna start hij, accepteer ik de UELA, voer seriecode in, etc, en dan krijg ik de melding 'please mount install dvd'. Dat kan ik niet, yes werkt niet, no sluit de installatie af.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| thalan@Lightspeed:~$ sudo apt-get install libgtk1.2 Reading package lists... Done Building dependency tree Reading state information... Done Package libgtk1.2 is not available, but is referred to by another package. This may mean that the package is missing, has been obsoleted, or is only available from another source E: Package libgtk1.2 has no installation candidate thalan@Lightspeed:~$ |
[ Voor 33% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-11-2009 19:36 ]