Glasvezel in Groningen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 05:25

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Topicstarter
Er komt glasvezel in Groningen! Ik kwam vanochtend langs de Grote Markt, en zag daar auto's staan van een glasvezelaanlegbedrijf! De stoep lag open, en ze legden er een kabel in. Jammer dat ik in Zuidhorn woon, maar daar komt het er vast (hoop ik) heel snel.

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Verwijderd

En jij denkt dan meteen dat dit voor je internetlijntje thuis is ?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:04
Glasvezel tot in de woningen van consumenten of glasvezel naar de wijkcentrales wat in de rest van Nederland ook gebeurt?

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:28

ralpje

Deugpopje

Dus een bedrijf in Groningen heeft een leased glasverbinding aangevraagd bij KPN / Tele2 / Andere telco om de koppeling met hun vestiging in Amsterdam te realiseren, en jij denkt dat je thuis ook glas krijgt?

Dus: niet alleen nutteloos om hier een topic voor te openen, maar ook nog eens niet onderbouwd. Misschien is KPN wel een glasverbinding met een wijkverdeler aan het repareren?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-03 09:48

donny007

Try the Nether!

Hoort zon topic niet in "Internetproviders & Hosting", wij hebben hier in Best al ruim een jaar FttH (Fiber to the Home) liggen van onsbrabantnet met 100mb up en down.

/dev/null

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23
Zoals al aangegeven.. Dat ze glasvezel aan het leggen zijn zegt niks over of dat ook voor de consument is. Mijn huidige opdrachtgever laat dagelijks vele meters glasvezel ingraven voor zakelijke klanten (waaronder in Groningen).
Omdat ik niet zie hoe hoe hier een informatief/constructief topic uit kan ontstaan een slotje.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.