Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[outlook] contacten worden niet geïmporteerd (csv van gmail)

Pagina: 1
Acties:

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 15:16
In dit topic is de vraag anderhalf jaar geleden al eerder gesteld, maar nog steeds niet beantwoord. Ik loop nu tegen precies hetzelfde aan. Weet iemand hier een oplossing voor?
HyperBart schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:55:
Ik probeer al een paar avonden (op verschillende manieren) de contacten van gmail te importeren naar mijn outlook 2007, maar één van de twee wringt tegen.

Ik exporteer de bestanden altijd csv (heb al geprobeerd met gmail-csv's en met outlook-csv's (kan je dus kiezen in welke subformaat je ze export vanuit gmail-interface)).

Dan importeer ik ze via bestand, importeren en exporteren, "gegevens uit een ander programma of bestand importeren", "door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (windows) en dan verwijs ik naar de file.

Ik krijg eventjes een metertje van het inpompen van de contacts, maar als ik naa rcontact personen ga in mijn view links, dan krijg ik niets (of ik zie toch niets)...

Al vanalles geprobeerd, exporteer ik het als vCard, dan krijg ik alleen maar één persoon mee.

[ Voor 64% gewijzigd door Alfa op 11-11-2009 16:27 ]

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Wat zie je als je op de "Map Custom Fields..." knop drukt?

Zie ook; Importing a contacts csv export

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Alfa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-11 15:16
Bedankt! Het was niet de , of ; probleem, maar eerder dat ik een stap vergeten was.

Op een gegeven moment zie je een venster "aangepaste velden toewijzen", ik dacht dat dit niet nodig was. Gewoon op voltooien klikken. Maar!!!

Je moet erop klikken en dan voornaam bij voornaam zetten etc. je moet kiezen welke velden je waar wilt importeren. Dat heb ik nooit geweten. Normaal bepaalde outlook alles zelf. Maar het zal nu wel zijn omdat gmail net andere dingen formuleert ofzo.

Kan op slot