Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
ach, voor 5400+ users is het wel grappig, het is geen essentieel onderdeel van het artikel. Dus het lijkt me niet vreselijk dat het er staat?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Vreselijk niet, maar het geeft weer zo'n in-crowd idee richting velen en ik vraag mij af of je dat wilt.
Daarnaast lijkt mij die BBG ook juist een erg leuke trekker voor mensen die niet zo into computers zitten en misschien voor de 1e keer op GoT komen.
Het is niet vreselijk, maar het lijkt mij niet wenselijk. Ik geloof dat de redactie het daar zelf ook al eens over gehad heeft en het gebruik wilde beperken. (Meen ik gelezen te hebben in een topic)
Daarnaast lijkt mij die BBG ook juist een erg leuke trekker voor mensen die niet zo into computers zitten en misschien voor de 1e keer op GoT komen.
Het is niet vreselijk, maar het lijkt mij niet wenselijk. Ik geloof dat de redactie het daar zelf ook al eens over gehad heeft en het gebruik wilde beperken. (Meen ik gelezen te hebben in een topic)
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
De HK is lang niet meer zo exclusief als vroeger. Misschien is het juist ook wel een teaser voor de argeloze klikker. In ieder geval heb ik het weloverwogen toen ik het artikel schreef en heb ik er van de eindredactie geen commentaar op gehad. Ik zal het iig nog eens bespreekbaar maken.
Ik vond het wel geinig en inderdaad een beetje teaser. Daarom heb ik het laten staan. Zoiets kun je best een keer doen imho en dan is het voor minimaal de komende 20 BBG's weer mooi geweest.
* Edmin leest:
Het was een keer leuk, maar doe nu maar weer gewoon!
OK baas.
* Edmin zet de volgende keer weer een linkje naar een externe comic oid in de BBG.
Het was een keer leuk, maar doe nu maar weer gewoon!
OK baas.
* Edmin zet de volgende keer weer een linkje naar een externe comic oid in de BBG.
Pagina: 1