Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Playback Speed WMV veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

ik ben op zoek naar een applicatie waarmee ik de playback speed van een WMV (of MP4) mee kan veranderen.

Ik heb net allemaal colleges gedownload, opdat ik ze op de iPhone tijdens een cardio-sessie bij sportschool kan kijken.
De colleges duren normaal anderhalf uur, maar thuis kijk ik ze altijd op 1,5x snelheid, waardoor ze iets dragelijker worden. Dit wil ik dan ook op iPhone doen, maar die ondersteund dit (naar mijn weten) niet. Ik heb de colleges in WMV gedownload, dus ik zoek eigenlijk een tool waarmee ik de playback speed kan veranderen (naar 1,5x) voordat ik ze naar MP4 encodeer om op de iPhone te bekijken.

Kent iemand een dergelijke tool die dit kan?

De encoders die ik tot nog toe geprobeerd heb, ondersteunen dit niet. Via Google had ik Windows Movie Maker als oplossing gevonden. Ik heb me echter een ons gezocht in de WMM versie die ik gedownload heb (Windows Live Movie Maker, onder Windows 7), maar kan hier echt niets in vinden. Batch processing zou het mooist zijn, alhoewel ik ook bereid ben dit handmatig te doen.