Ik word er helemaal gestoord van.
Voor mijn werk schrijf ik zeer regelmatig dingen in het Duits, en gebruik daarvoor (in Word en Outlook) toetsencombinaties als ALT+CTRL+Q, dat is een ä. Maar veel van dergelijke combinaties hebben ook andere functies, bijvoorbeeld met ALT+CTRL-Y kom ik op dit forum ineens op mijn prefences pagina??? In Word kom ik ineens op de volgende bladzijde??? Soms werkt het een tijdje goed maar ineens niet meer.
Hoe doet een normaal mens dit? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voor mijn werk schrijf ik zeer regelmatig dingen in het Duits, en gebruik daarvoor (in Word en Outlook) toetsencombinaties als ALT+CTRL+Q, dat is een ä. Maar veel van dergelijke combinaties hebben ook andere functies, bijvoorbeeld met ALT+CTRL-Y kom ik op dit forum ineens op mijn prefences pagina??? In Word kom ik ineens op de volgende bladzijde??? Soms werkt het een tijdje goed maar ineens niet meer.
Hoe doet een normaal mens dit? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
- ASCII codes gebruiken (alt+numpad??). Dit gebruik ik voor èéï enz, maar op mijn laptop heb ik geen numpad dus werkt het daar niet
- De ALT-CTRL-letter codes gebruiken? Die leiden tot bovenstaande problemen
- Bij invoegen, symbool in Word worden ook nog andere toetsencombinaties getoond, bijvoorbeeld CTRL+:,U maar daar snap ik niets van want in welke volgorde ik dat ook doe, er verschijnt geen u met puntjes erboven
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.