Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met mail verzenden: gmail ==> hotmail

Pagina: 1
Acties:

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Hey,

Ik weet niet of dit in de juiste sectie staat, bij internet en netwerken past het niet, maar wist dus niet waar het moet staan, daarom even hier gepost, excuses als dat verkeerd is.

Ik heb een heel onaangenaam probleem...
Telken wanneer ik een mail van mijn gmail adres verzend naar een bepaald hotmail adres komt dat nooit aan(terwijl ik ook geen error krijg dat het niet toekomt). Dus ik veronderstel dat die altijd toekomen, maar niets is minder waar :(
Omgekeerd van hotmail naar gmail heb ik dit probleem ook al gezien...

Heeft iemand hetzelfde probleem? Of kent iemand de oorzaak en de oplossing ervan?

Ik gebruik m'n gmail via de webmail...

Alvast bedankt!

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Verwijderd

Hier nooit problemen mee gehad. Ik kan mailen naar Hotmail, ik krijg mails van Hotmail & in omgekeerde richting werkt het ook allemaal als ik iets wil sturen naar men Gmail adres.

Misschien dat je emailadres ergens in een spamfilter aanwezig of dat er ergens een regel fout is ingesteld waardoor het bericht automatisch verwijderd wordt. Heb je al eens geprobeerd met een andere Gmail account of iemand die je kent met een Gmail account laten mailen.

Wat je ook altijd eens kan proberen is de helpdesk contacteren van Hotmail of op het forum van Gmail?

Edit; controleer ook eens in Hotmail onder Opties > Meer Opties de lijst van Veilige & Geblokkeerde afzenders, misschien sta je per ongeluk geblokkeerd op dat bepaalde Hotmail account

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 16:11 ]

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
je had gelijk, ik stond daar inderdaad tussen

heel raar, zelf wist hij niet hoe ik daar terecht gekomen ben...

Bedankt!

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999