Ik heb even gezocht, maar volgens mij is er geen "groot Subaru" topic 
Ik ben bezig om een nieuwe auto uit te zoeken. Ik neig naar Volvo (V50/V70), maar bijvoorbeeld Audi (A4), BMW (3) en VW (Passat, Golf GTI) staan ook nog, zij het met potlood, op mijn shortlist.
Het is alleen allemaal, ja zelfs de GTI, zo verschrikkelijk saai en veilig. Iedereen rijd ik die bakken, het zijn dan ook goeie wagens, je ziet ze continu en het is gewoon de vaste keuze van de leaseslet
Maar...
Opeens viel mijn oog op de nieuwe Subaru Legacy 2010

Hij ziet er in het echt veel dikker uit dan op de foto. Het is eigenlijk best een mooie auto
Waarom zou ik dan zo'n ding nemen?
Ik ben bij de dealer geweest en heb gekeken, en het bevalt mij gewoon heel erg goed. Maar nu komt dus het probleem: Er is geen demo auto
Ik wil de auto graag rijden, maar ze hebben alleen benzine. Diesel is er niet en komt volgens hun ook niet. Ik heb ook een andere dealer gebeld, zelfde verhaal. De importeur gebeld: Euh, geen idee
Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten laten schieten (als het zo moet, dan maar niet), maar de auto spreekt me toch erg aan.
Vraag:
Er zijn hier Subaru bezitters, en die komen ook bij dealers
Weet iemand van jullie een dealer waar de nieuwe Legacy als Diesel te rijden is? Al is het Groningen, ik kom er naar toe
Ik ben bezig om een nieuwe auto uit te zoeken. Ik neig naar Volvo (V50/V70), maar bijvoorbeeld Audi (A4), BMW (3) en VW (Passat, Golf GTI) staan ook nog, zij het met potlood, op mijn shortlist.
Het is alleen allemaal, ja zelfs de GTI, zo verschrikkelijk saai en veilig. Iedereen rijd ik die bakken, het zijn dan ook goeie wagens, je ziet ze continu en het is gewoon de vaste keuze van de leaseslet
Opeens viel mijn oog op de nieuwe Subaru Legacy 2010

Hij ziet er in het echt veel dikker uit dan op de foto. Het is eigenlijk best een mooie auto
Waarom zou ik dan zo'n ding nemen?
- Standaard met 4WD
- Boxer Diesel
- Standaard Xenon, Navi, Open dak, Audio, etc. etc.
- Relatief lage fiscale waarde gezien naar de compleetheid (43.000)
- Groot, ik kan zelfs achter mijzelf zitten met mijn 1,98
Ik ben bij de dealer geweest en heb gekeken, en het bevalt mij gewoon heel erg goed. Maar nu komt dus het probleem: Er is geen demo auto

Eigenlijk zou ik het nu gewoon moeten laten schieten (als het zo moet, dan maar niet), maar de auto spreekt me toch erg aan.
Vraag:
Er zijn hier Subaru bezitters, en die komen ook bij dealers
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 11-11-2009 12:17 ]