Zeer ongepaste reactie op CoD niewsbericht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 09:30
vanaalten in 'nieuws: Technische problemen plagen pc-versie Modern Warfare 2'
Door vanaalten, woensdag 11 november 2009 11:30

Wat een prutsers.
Ik ga naar dat bedrijf toe en schiet die burgers allemaal verrot!

niet echt natuurlijk... mensen met gezond verstand schieten geen burgers verrot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 09:30
Ja en dit soort reacties helpen niet bepaald bij de beeldvorming van de mensen die hier graag een probleem van maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Want?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:35
Hmmm... dat was ik dus. Ik had duidelijk niet het idee dat het een ongepaste reactie had kunnen zijn, of dat het zelfs maar zo opgevat zou worden. En het was dus zeker niet ongepast bedoeld: Orion84 heeft het inderdaad ingeschat zoals ik het bedoeld had en m'n opmerking was daarmee dus grappig bedoeld. Jammer dat het blijkbaar ook verkeerd uitgelegd kan worden - excuses daarvoor!

Een smiley erbij had het misschien nog kunnen verduidelijken, maar ik dacht dat m'n laatste zin wel disclaimer genoeg was: natuurlijk ga ik, of wie dan ook, niet zomaar mensen neerschieten!

Mocht het gewenst zijn dan wil ik m'n reactie daar nog wel aanpassen/verwijderen, maar om eerlijk te zijn vind ik zelf dat de knipoog wel duidelijk genoeg was.

Edit: ik zie dat de score op m'n reactie op -1 staat. Gewoon nieuwsgierig: op hoeveel meningen is dat gebaseerd? Zou graag willen weten of er veel mensen zich aan storen, of dat het relatief beperkt is.

[ Voor 12% gewijzigd door vanaalten op 11-11-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
vanaalten schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
Edit: ik zie dat de score op m'n reactie op -1 staat. Gewoon nieuwsgierig: op hoeveel meningen is dat gebaseerd? Zou graag willen weten of er veel mensen zich aan storen, of dat het relatief beperkt is.
4x een 0, 11x een -1

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en een +1 van mij. Vind hem namelijk grappig en scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Dank voor de info. Heb m'n reactie dan ook iets uitgebreid om het wat te verduidelijken, voor het geval mensen zich er echt aan storen (wat 11 moderators blijkbaar wel doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Ik vindt 'm eigenlijk wel aardig.

Als je een beetje de berichten rondom het spel gevolgd heb, dan is de verwijzing toch overduidelijk. Zit een beetje te twijfelen tussen een 0 en +1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Kan je dat niet gewoon zelf ook zien? Of kan dat niet bij je eigen reacties?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Zijn mod status is inactief, dan zijn de scores niet zichtbaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

MistrX schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:39:
Zijn mod status is inactief, dan zijn de scores niet zichtbaar geloof ik.
Dat kan wel. :) Willekeurige reactie:
Je hebt jezelf nog niet aangemeld als moderator
[Extra modinfo]
Score #
+1 On-topic 2
Gemiddeld 1,0
Effectief +1

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaalten schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
Hmmm... dat was ik dus. Ik had duidelijk niet het idee dat het een ongepaste reactie had kunnen zijn, of dat het zelfs maar zo opgevat zou worden. En het was dus zeker niet ongepast bedoeld: Orion84 heeft het inderdaad ingeschat zoals ik het bedoeld had en m'n opmerking was daarmee dus grappig bedoeld. Jammer dat het blijkbaar ook verkeerd uitgelegd kan worden - excuses daarvoor!

Een smiley erbij had het misschien nog kunnen verduidelijken, maar ik dacht dat m'n laatste zin wel disclaimer genoeg was: natuurlijk ga ik, of wie dan ook, niet zomaar mensen neerschieten!

Mocht het gewenst zijn dan wil ik m'n reactie daar nog wel aanpassen/verwijderen, maar om eerlijk te zijn vind ik zelf dat de knipoog wel duidelijk genoeg was.

Ik vind het knap dat jij nog de moeite neemt om je te verantwoorden voor een scherpe, sarcastische opmerking! Kom op zeg!
Ja en dit soort reacties helpen niet bepaald bij de beeldvorming van de mensen die hier graag een probleem van maken..
Dat zie je verkeerd. Het zijn de mensen die alles onder een vergrootglas leggen en al dan niet bewust uitspraken verkeerd interpreteren die zorgen voor beeldvorming!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

CodeCaster schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:41:
[...]

Dat kan wel. :) Willekeurige reactie:

[...]
Oh... I stand corrected. ;)
Sorry voor de misinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:45:
[...]
Ik vind het knap dat jij nog de moeite neemt om je te verantwoorden voor een scherpe, sarcastische opmerking! Kom op zeg!
Ik weet van mijzelf dat ik nog wel eens lomp uit de hoek kan komen, dus dat ik wat meer moet opletten met wat ik zeg/schrijf - ofwel, erbij stil staan dat sommige dingen verkeerd opgevat kunnen worden.

Vandaar m'n verzoek om de mod-statistiek - daaruit blijkt nu dat 28 mensen het off-topic of irrelevant vinden, 44 mensen zelfs ongewenst en slechts 2 mensen het positief waarderen. Blijkbaar komt wat ik schreef niet goed over - da's toch wel iets om rekening mee te houden. Leermoment voor een volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Dat is overigens niet helemaal waar, mods hebben een weging variërend van 1x tot 6x. Een hoop mods hier hebben toevallig 6x. Dus 28 mensen zouden er ook zomaar 5 kunnen zijn :p

When you only live once, try not to die?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:28:
Hmm... Ik vindt 'm eigenlijk wel aardig.

Als je een beetje de berichten rondom het spel gevolgd heb, dan is de verwijzing toch overduidelijk. Zit een beetje te twijfelen tussen een 0 en +1...
Ik vind

Maar idd, ik zie 't niet zozeer als een ongepaste reactie, eerder een die inspeelt op de actualiteit.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

arne schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:03:
Dat is overigens niet helemaal waar, mods hebben een weging variërend van 1x tot 6x. Een hoop mods hier hebben toevallig 6x. Dus 28 mensen zouden er ook zomaar 5 kunnen zijn :p
Precies en een 0 moderatie wil ook niet zeggen dat ze vinden dat je opmerking niet door de beugel kan. Hoogstens dat ie inhoudelijk niet al te veel toevoegt. Althans, dat was de reden dat ik hem op 0 heb gewaardeerd :)

Pagina: 1