Technische problemen COD:MW2

Pagina: 1
Acties:

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:44
In het artikel over de technische problemen met COD:MW2 staat een linkje naar een vergelijkende afbeelding over de voor- en nadelen tussen MW en MW2.
Ik heb het idee dat de host het account waar die afbeelding op stond suspended heeft :P
Wellicht een idee om dat linkje te fixen :)
Klopt het dat het deze afbeelding was?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bij mij doet die pic het gewoon in het artikel hoor?

Je bedoelt http://www.modernwarfail2...loads/2009/11/2mgqzw3.png tenminste?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:44
Hmm, zie het probleem al:
De site is van host veranderd, en met mijn Tele2 verbinding wordt ik nog naar de oude host gestuurd. Plaatje doet het inderdaad vanaf een andere internetverbinding wel.

Sorry, my bad.

[ Voor 5% gewijzigd door EDIT op 11-11-2009 11:38 ]

Verwijderd

Nog iets, ik weet niet zeker of het hier hoort:
Er staat in het artikel de volgende zin: '... zo blijkt uit diverse reacties in het GoT-topic waarin Tweakers.net GoT'ers opriep hun problemen met de pc-versie uit de doeken te doen.'
Voluit staat hier: '... zo blijkt uit diverse reacties in het Gathering of Tweakers-topic waarin Tweakers.net Gathering of Tweakersers opriep hun problemen met de pc-versie uit de doeken te doen.'
Dat lijkt me niet geheel juist, maar het is me al vaker opgevallen. Is dit een bewuste keus om het zo te noteren?

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

GoT'ers is toch wel een tamelijk ingeburgerde term voor forumgebruikers volgens mij. Als je het uitschrijft is het inderdaad een beetje suf. Maar GoT is een dusdanig begrip dat uitschrijven nergens voor nodig is toch?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat soort afleidingen kan je meestal beter niet uitschrijven - Wet op de Arbeidsongeschiktheiders? Christen-Democratisch Appelers? Sowieso: omdat 'Tweakers' al in 'GoT' begrepen is, is elke afleiding die 'bezoekers van GoT' moet weergeven, per definitie dubbelop. Kan niet beter, handhaven we dus zo :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1