Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-10 10:47
Momenteel zit ik even zonder werk omdat ik mijn baan ben kwijtgeraakt door de crisis, maar binnenkort begin ik met een thuis studie bedrijfskundige informatica (hbo) via het loi. Er komt namelijk wat geld vrij doordat ik een ontslagpremie ontvang binnenkort.

Waar ik me nu enigszins zorgen om maar: Aan het eind van deze studie moet je in principe ook stage lopen en een afstudeer opdracht doen bij een bedrijf, en ik vroeg me af wat de ervaringen zijn van mensen om dit te combineren met een volledige baan, en hoe ik dit dan zou kunnen aanpakken als ik tegen die tijd bijvoorbeeld als jr. systeembeheerder, werkplekbeheerder / of misschien zelfs servicedesker aan het werk ben.

Als ik zo google dan vind ik namelijk wel ook een hoop vacatures waar afstudeerders of stagiaires gezocht worden, maar dit zijn dan over het algemeen gewoon plekken waar een kleine vergoeding betaald word.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Volgens mij kun je ook gewoon een relevante baan 'op niveau' doen voor een normaal salaris. Net zoals bij HBO deeltijd (daar doe je ook geen stage).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1