Ben van voornemens een dvdspeler aan te schaffen. Voor ik naar een winkel stap wil ik eerst wel wat vergelijk. Op welke site kan ik deze vinden, en zijn er al tweakers die bepaalde voorkeur hebben.
Standalone of 1 voor in je PC?
20*350ZO45°
Ik heb een Seg dvd2000, speelt dvd, svcd, vcd, cd en mp3 cds af. Doet het pefect, zit een dobly surround uitgang op en is gebaseerd op de raite715 (yamakawa)
Verwijderd
Pak dan de cyberhome ad-m212 of 512, deze kan je bij de mediamarkt kopen in rotterdam en amsterdam voor ongeveer 600 piek, deze kan vcd en mp3 aan, en is regiovrij. prachtig beeld en geluid.
Verwijderd
De Pioneer 535 (wel de regiovrije).
Werkt perfekt, en speelt alle DVD's (dus ook met de RCE beveiliging).
Werkt perfekt, en speelt alle DVD's (dus ook met de RCE beveiliging).
Verwijderd
Ikke heb de Pioneer 530, werkt perfecto, regiovrij en zoals al gezegd werd, ook die met RCE beveiling.. Heel erg tevreden over dat ding!
Verwijderd
Hoe bedoel je regiovrij??? Mijn cyberhome is pas regiovrij na een firmwareupdate die niet zo makkelijk uit te voeren is
Verwijderd
Heb de mijne regiovrij gekocht, alle beveiliging was er al uitgesloopt en garanie blijft gewoon behouden.. Beter kan niet lijkt me. En ik ga toch liever voor kwaliteitsmerkje als Pioneer dan een merk X uit een vaag Koreaans fabriekje ofzo..
Verwijderd
Wat niet makkelijk, je brand het bin bestandje op een lege rewritable, zodra hij aangeeft verkeerde disk doe je 6-7-selOp dinsdag 06 maart 2001 14:19 schreef qntal het volgende:
Hoe bedoel je regiovrij??? Mijn cyberhome is pas regiovrij na een firmwareupdate die niet zo makkelijk uit te voeren is
en hij update hem voor je, cd komt automatisch eruit.
Me zusje kan het zelfs
Ja ik moest hem ook downgraden, so what ik ben een tweaker. doe ik echt niet moeilijk over. Als je vragen hebt stel ze gewoon.
Ik heb een Harman Kardon Festival 40 RDS Compact Music System: eindversterker 5x30 watt * 3 cd wisselaar * RDS tuner * 5.1 ingang (voor eventueel Dolby Digital/DTS).
Indien ik DTS optimaal wil benutten, heb ik dan een ingebouwde Dolby Digital decoder en een analoge 5.1 kanaals uitgang nodig in mijn DVD speler (Cyber home)AD-M512 . of kan ik bijv met de cyber Home AD-M 212 uit de voeten
Indien ik DTS optimaal wil benutten, heb ik dan een ingebouwde Dolby Digital decoder en een analoge 5.1 kanaals uitgang nodig in mijn DVD speler (Cyber home)AD-M512 . of kan ik bijv met de cyber Home AD-M 212 uit de voeten
Heb 5 minutes ago zelf de knoop doorgehakt en ik ga een Pioneer 535 halen. Vanavond nog 
Heb me gisteravond suf zitten searchen hier en op wat andere DVD sites, tijd zitten twijfelen tussen deze Pioneer en de Cyberhome 512 die 200 piek goedkoper is.
Doorslaggevend voor me waren de vele goeie postings in dit forum (maar ja, er waren ook wel veel C512 lovers), de geweldige reviews voor Pioneers op www.homecinemachoice.com/ en ik had niet zoveel zin om me met die firmware upgrades bezig te gaan houden. Niet dat dat moet natuurlijk, maar m'n gevoel koos voor de Pioneer. En hij zit er ook net wat strakker uit.
Dr.B
[edit:] Maar ik moet nog zeggen, weinig goeie vergelijkingsinfo op het web te vinden, of het zijn buitenlandse modellen, of alleen de cheapo's, of alleen een opsomming zoals bij consumerdesk.nl of zoals hier waar iedereen in superlatieven zijn eigen 'verstandige' aankoop aan het verdedigen is hehehe
Heeft ook wel geholpen hoor, maar ja, je kan natuurlijk niet van je (mede)tweakers verwachten dat ze meerdere modellen van binnen en van buiten kennen, en dat dat ook nogeens de gene zijn waar toevallig jouw voorkeur naar uitgaat ...
Anyway, thanx guys allemaal
Heb me gisteravond suf zitten searchen hier en op wat andere DVD sites, tijd zitten twijfelen tussen deze Pioneer en de Cyberhome 512 die 200 piek goedkoper is.
Doorslaggevend voor me waren de vele goeie postings in dit forum (maar ja, er waren ook wel veel C512 lovers), de geweldige reviews voor Pioneers op www.homecinemachoice.com/ en ik had niet zoveel zin om me met die firmware upgrades bezig te gaan houden. Niet dat dat moet natuurlijk, maar m'n gevoel koos voor de Pioneer. En hij zit er ook net wat strakker uit.
Dr.B
[edit:] Maar ik moet nog zeggen, weinig goeie vergelijkingsinfo op het web te vinden, of het zijn buitenlandse modellen, of alleen de cheapo's, of alleen een opsomming zoals bij consumerdesk.nl of zoals hier waar iedereen in superlatieven zijn eigen 'verstandige' aankoop aan het verdedigen is hehehe
NERDCORE FOR LIFE
audioreviewOp dinsdag 06 maart 2001 17:21 schreef Dr.Bob het volgende:
Dr.B
[edit:] Maar ik moet nog zeggen, weinig goeie vergelijkingsinfo op het web te vinden, of het zijn buitenlandse modellen, of alleen de cheapo's, of alleen een opsomming zoals bij consumerdesk.nl of zoals hier waar iedereen in superlatieven zijn eigen 'verstandige' aankoop aan het verdedigen is heheheHeeft ook wel geholpen hoor, maar ja, je kan natuurlijk niet van je (mede)tweakers verwachten dat ze meerdere modellen van binnen en van buiten kennen, en dat dat ook nogeens de gene zijn waar toevallig jouw voorkeur naar uitgaat ...
heeft die yamakawa713 (ook wel de raite 713) en alles perfect!!, kleur geluid, regiovrij, macrovision, mp3, alle topie!! 749,00
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1