Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een mediaplayer voor mijn nieuwe Full-HD TV. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, wellicht dat jullie me verder kunnen helpen.
Wat ik (gevoelsmatig) belangrijk vind:
* af kunnen spelen van iso's (DVD, zo mogelijk ook Blue Ray).
* liefst het menu van de DVD en / of Blue Ray kunnen benaderen (tenzij je 'gewoon' tijdens het afspelen van een DVD / Blue Ray, gebruik kunt maken van de ondertiteling die erbij zit, zonder hiervoor een apart bestandje te downloaden).
* uiteraard het kunnen afspelen van de meest gangbare media.
* het zou mooi zijn als er regelmatig firmware-updates voor zouden uitkomen waardoor je ook de nieuwste media kunt blijven afspelen.
* het zou ook mooi zijn als er (net zoals bijv de PCH en HDX) een community achter zit waar je met vragen terecht kunt.
* Uiteraard wil ik wel full HD kunnen zien (1080p/1080i).
Graag hoor ik van jullie wat jullie zouden aanraden, en waarom.
Alvast heel erg bedankt!!
Ik ben op zoek naar een mediaplayer voor mijn nieuwe Full-HD TV. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, wellicht dat jullie me verder kunnen helpen.
Wat ik (gevoelsmatig) belangrijk vind:
* af kunnen spelen van iso's (DVD, zo mogelijk ook Blue Ray).
* liefst het menu van de DVD en / of Blue Ray kunnen benaderen (tenzij je 'gewoon' tijdens het afspelen van een DVD / Blue Ray, gebruik kunt maken van de ondertiteling die erbij zit, zonder hiervoor een apart bestandje te downloaden).
* uiteraard het kunnen afspelen van de meest gangbare media.
* het zou mooi zijn als er regelmatig firmware-updates voor zouden uitkomen waardoor je ook de nieuwste media kunt blijven afspelen.
* het zou ook mooi zijn als er (net zoals bijv de PCH en HDX) een community achter zit waar je met vragen terecht kunt.
* Uiteraard wil ik wel full HD kunnen zien (1080p/1080i).
Graag hoor ik van jullie wat jullie zouden aanraden, en waarom.
Alvast heel erg bedankt!!
[ Voor 3% gewijzigd door marcodr25 op 11-11-2009 08:28 ]