Dat is deze dus
Alle proemn in n drek
Willekeurige kast van een willekeurige pc-boer.
vervolgens
gamma/praxis -> dremel, neon, plexiglas, paint
en dan een verzoek naar mij om jouw topic te verhuizen naar die-hard overclocking en case-modding.
is een beetje vreemd om hier te gaan vragen naar een mooie kast, is een kwestie van smaak. Je vraagt dus wat andere mensen mooi vinden...
vervolgens
gamma/praxis -> dremel, neon, plexiglas, paint
en dan een verzoek naar mij om jouw topic te verhuizen naar die-hard overclocking en case-modding.
is een beetje vreemd om hier te gaan vragen naar een mooie kast, is een kwestie van smaak. Je vraagt dus wat andere mensen mooi vinden...
het maakt toch niet uit, als je elke topic maar 1 keer mag openen kun je beter helemaal geen topic meer openen.
rammes
rammes
Ik zou het doen!
Dat is dus absoluut een vreselijke kast, ik heb um zelf ook, maar hij heeft geen losse zijpanelen, dus als je er in moet zijn, moet dus de hele kap er af.... Niet echt praktisch dus..... En die voetjes zijn ook niet praktisch.... Gewoon gelijk vervangen voor wieltjes, veel makkelijker....
Volgens mij heeft half nederland die dingen onderhandOp maandag 05 maart 2001 15:58 schreef FrankGuthrie het volgende:
Aopen HQ-08
Overigens fijne kasten hoor, maar speciaal
www.coolermaster.com , voor fl 1000,- heb je zo'n kewl alu exemplaar.
Verwijderd
kijk s op een computer beurs, heb ik die van mij ook gehaald, kewl design en wreed goedkoop
Pagina: 1