Ik heb sinds langere tijd last van een heel vervelend schokje in vrijwel alle spellen die ik speel. Ongeacht van de settings blijft het beeld om de ~5 seconden heel even hangen (0,2 sec ongeveer), terwijl de framerate verder prima is. Die 0,2 seconden kunnen in de heat of battle natuurlijk het verschil tussen leven of dood maken, vandaar dat ik er graag vanaf wil.
Ik heb alles al geprobeerd wat ik kon bedenken, alle drivers geupdate (met DriverGeniusPro), bios geupdate, alle temperaturen gechecked, voeding is ruim voldoende, windows (inclusief DX) is allemaal up to date.
Aangezien ik het al meer dan een jaar heb kan ik me niet herrineren wanneer het precies is begonnen, en of er toen iets is veranderd aan mijn PC. Maar ik heb het zeker niet altijd gehad. Mijn PC is al een dagje ouder, maar ook bij oudere spellen zoals CoD 2 heb ik er last van. Verder is zoals ik al zei de framerate prima in orde, dus ik denk dat het niet aan de capaciteiten van de hardware ligt.
Mijn specs:
Intel P4 3,2GHz
Ati Radeon X800XT
1024MB RAM
Intel Desktop Board D915PCM
450W voeding
Ik hoop dat een van jullie een idee heeft. Bij voorbaat dank
Ik heb alles al geprobeerd wat ik kon bedenken, alle drivers geupdate (met DriverGeniusPro), bios geupdate, alle temperaturen gechecked, voeding is ruim voldoende, windows (inclusief DX) is allemaal up to date.
Aangezien ik het al meer dan een jaar heb kan ik me niet herrineren wanneer het precies is begonnen, en of er toen iets is veranderd aan mijn PC. Maar ik heb het zeker niet altijd gehad. Mijn PC is al een dagje ouder, maar ook bij oudere spellen zoals CoD 2 heb ik er last van. Verder is zoals ik al zei de framerate prima in orde, dus ik denk dat het niet aan de capaciteiten van de hardware ligt.
Mijn specs:
Intel P4 3,2GHz
Ati Radeon X800XT
1024MB RAM
Intel Desktop Board D915PCM
450W voeding
Ik hoop dat een van jullie een idee heeft. Bij voorbaat dank