Hallo mede-tweakers,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn "regenboog" probleem zoals ik het zelf maar noem.
Al twee jaar lang ben ik eigenaar van de Samsung SyncMaser 206BW 20 incher, al die tijd heb ik altijd last gehad van een soort regenboog effect wat zo nu en dan voorkomt.
Vooral bij het gamen, zo zie ik het altijd terug in stofwolken/rook of als ik snel met mijn muis door de lucht ronddraai. Toen ik het vandaag echt heel extreem zag voorkomen besloot ik maar een filmpje te maken:
(Spoiler: bevat beelden van COD Modern Warfare 2!)
Raar is dat het niet screenshotbaar is, op een screenshot ziet alles er gewoon normaal uit.
Weet iemand de naam van deze "bug"? en is het te verhelpen?
Ik heb google afgezocht maar ik denk dat ik de verkeerde hits gebruik.
-meem
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn "regenboog" probleem zoals ik het zelf maar noem.
Al twee jaar lang ben ik eigenaar van de Samsung SyncMaser 206BW 20 incher, al die tijd heb ik altijd last gehad van een soort regenboog effect wat zo nu en dan voorkomt.
Vooral bij het gamen, zo zie ik het altijd terug in stofwolken/rook of als ik snel met mijn muis door de lucht ronddraai. Toen ik het vandaag echt heel extreem zag voorkomen besloot ik maar een filmpje te maken:
(Spoiler: bevat beelden van COD Modern Warfare 2!)
Raar is dat het niet screenshotbaar is, op een screenshot ziet alles er gewoon normaal uit.
Weet iemand de naam van deze "bug"? en is het te verhelpen?
Ik heb google afgezocht maar ik denk dat ik de verkeerde hits gebruik.
- scherm is aangesloten op DVI
- Vsync aan of uitzetten verhelpt het probleem niet
- responstijd 2ms op 60Hz
-meem
[ Voor 7% gewijzigd door kywr op 12-11-2009 11:23 ]