Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sindskort een C-200 NMT. Als ik via de netwerkkabel mijn laptop eraan wil schakelen via een thuisnetwerk dan vinden ze elkaar wel en krijg ook vice versa toegang tot de shares, alleen is de verbinding erg traag. Laptop zegt ook bad lan. Ik heb het ook via de router geprobeerd (beide bedraad) en zelfde probleem.

Instelling is automatische IP op beide apparaten.

Daarnaast probeer ik wireless met laptop via router naar de bedrade NMT te zoeken, maar dat lukt niet. (tele2 wireless router). Weten jullie ook of netwerken via wireless naar bedrade apparaten uberhaupt werkt?

Grtz

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-02 21:29
Heb je niet toevallig een 100 Mbit router? De C-200 heeft een Gbit aansluiting, dus je heb Gbit nodig om de maximale snelheid te halen...

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Je zegt "...erg traag...". Wat moeten we ons daarbij voorstellen? Het is nl zo dat, ook al heeft dat ding een 1Gbps LAN aansluiting, dat je ook hoge throuputs kan verwachten. De processor moet dat wel aankunnen.
Zoiets heb ik ook met mijn NAS...zit een 100/1000mbps LAN aansluiting op, maar ik mag blij zijn als ik 15MByte/sec haal met overzetten data.

Netwerken via WiFi naar bedrade netwerken lukt. Mijn NAS hangt aan een Dlink DIR655 WiFi router/switch en ik koppel via WiFi vanaf mijn laptop naar mijn NAS.

specs | 3360wP met SE3000