Toon posts:

"Hack" om 2 finger swipe mogelijk te maken op een oudere MBP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een macbook pro van januari 2008
Die herkent 2 finger scrolling perfect, dus is het toch logisch dat hij swiping ook moet herkennen?

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01 21:45
Volgens mij kan een oude mbp wel 2 vingers detecteren, maar niet de afzonderlijke positie.

Maar swipe zou inderdaad mogelijk zijn, ben het alleen nog nooit tegen gekomen.

🤞🏻

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:15
Je bedoelt met swiping het "omhoog" doen van alle open vensters? (hetgeen wat je normaliter met 4 vingers omhoog moet)

[ Voor 29% gewijzigd door Jolly_Jumper op 10-11-2009 22:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik bedoel om bv in safari naar de vorige/volgende pagina te gaan, of in iTunes het volgende liedje

• Jolly_Jumper
Swipe moet normaal gesproken toch met 3 vingers?

Verwijderd

Topicstarter
Tcho ja "normaal" gesproken, ik denk dat via een soort van "hackje" of programma dat wel te omzeilen valt, niet?

• Jolly_Jumper
Volgens mij (correct me when I'm wrong) zijn de early 2008 MBP's al multitouch (en kon je ook al met 3 vingers gestures uitvoeren), dus zou dit standaard al kunnen. Aangezien dat niet 't geval is (als ik jouw verhaal mag geloven), hier staat hoe je 't kunt hacken: http://macvn.com/forums/showthread.php?t=12460. Heb 't zelf ook geprobeerd met m'n early 2008 MBA en 't werkt perfect.

Verwijderd

Topicstarter
Nee je begrijpt me verkeerd denk ik, ik heb deze aangekocht in januari 2008 en is dus een late 2007, die kan geen 3 vingers detecteren

Ik zal die links eens bekijken, bedankt!
Hm dat is voor 10.5.8, ik heb 10.6.2

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 22:52 ]

• Jolly_Jumper
Ohh..ik dacht dat het om een Penryn ging. Je hebt dus een Santa Rosa en daarbij is deze hack helaas niet uit te voeren.
Pagina: 1