Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal

Om te beginnen ik heb een nokia E75 gekocht en mijn hotmail hierop geinstalleerd.
werkte echt perfect!!!

ineens kreeg ik een mail van noreply@nokia.com met als onderwerp
probleem met uw email.

ik krijg nu geen email meer op mijn mobiel, terwijl op hotmail online gewoon nieuwe email beschikbaar blijkt.
ik heb via die mail van nokia een link gevolgd en mijn account gegevens aangepast naar het type toestel, inlognaam voor hotmail enz
maar nogsteeds niks

dan maar online zoeken bij de link uit die email. overnieuw het emailprogramma geinstalleerd op de telefoon
nog niks.....

\Help :O wie oh wie kan me helpen

groeten leon

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook zelfde dingen geprobeerd, maar idd nog steeds geen mail op mobiel ontvangen...

Verwijderd

Haihai,
ik had hetzelfde probleem en heb net even naar nokia gebeld.
Je moet allereerst je emailbox verwijderen van je telefoon.
Daarna ga je naar de site: http://email.nokia.com/account/home.action
Via aanmelden kun je je met je hotmail emailadres en wachtwoord inloggen. Onderaan staat mijn abbonement, waar iets zal staan als Abonnementstatus actief, met rechts daarnaast in het blauw annuleren. Daar moet je op klikken! Je account word dan helemaal verwijderd. Via de homepage kun je nu door te registreren je hotmail account opnieuw aanmaken. Ik kreeg meteen een smsje, waarmee je dan je email super makkelijk opnieuw installeerd! Ging echt heel snel bij mij. (Let trouwens op, je nummer is +316... ipv 0031 of 003106!)
Ze vragen nog je wachtwoord na dat smsje, daarin moet je gewoon je hotmail wachtwoord ingeven.
Bij mij doet ie het gewoon weer!
Hopelijk werkt het bij jullie ook. x

Verwijderd

Mijn e75 en die van mijn zus hebben precies hetzelfde probleem. Heb alles opgevolgd wat Liekkje heeft geschreven, alleen nadat ik het smsje heb ontvangen en de software wil installeren krijg ik eerst de melding dat er imcapabele software van Nokia messaging is geinstalleerd. Deze wordt vervolgens verwijderd, de nieuwe Nokia Messaging wordt geinstalleerd maar vervolgens gebeurd er niks. Als ik probeer een nieuw hotmail account te installeren krijg ik de melding "kan geen verbinding maken met server, probeer later opnieuw".
Wie o wie herkent dit probleem?
P.s. De medewerken van de winkel waar ik hem gekocht heb vertelde mij gister dat ik het beste een software update bij het nokia service point kan halen.

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:40

robertwebbe

Robert Webbe

De oplossing voor het probleem staat hier beschreven: robertwebbe in "Het Nokia E75 topic".

Verwijderd

Dus de software update is de oplossing?
Pagina: 1