Toon posts:

Bestelling bij FRS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Call of duty MW 2 is uit en ik heb die vandaag voor 20:00, 24-uurslevering dus, besteld bij FreeRecordShop en heb als betaalmethode Acceptgiro gekozen. Nu heb ik twee vragen waar jullie hopelijk antwoord op kunnen geven.

1. Ik deed de game in mijn winkel mand en deed meteen afrekenen. Ik moest toen mijn e-mail en andere persoonlijke gegevens invullen. Echter moest ik nergens een wachtwoord o.i.d invullen dus heb ik nu geen account waarop ik kan checken naar mijn orderstatus. Hoe kan ik dan toch zorgen dat ik dit wel kan zien? Ik heb alleen de ordernummer.

2. Ik heb gekozen voor de betaalmethode Acceptgiro. Dit betekent dus gewoon een acceptgiro bij je pakketje? Dus niet eerst vooruitbetalen en dan pas ontvangen, want dit werd niet echt duidelijk uitgelegd bij de klantenservice op frs.com/.

Ik hoop dat jullie hier antwoord op weten te geven, want ik wil weten of mijn bestelling dus morgen thuisbezorgd wordt.

mvg

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

1e weet ik niet, maar voor 2: je krijgt (als het net zo gaat als bij mij) een digitale acceptgiro toegestuurd, die kun je niet opsturen door 'm te printen en naar de bank te brengen, dus je bent dan van internet bankieren afhankelijk.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat snap ik dan niet, want dan is het gewoon hetzelfde als iDeal. Want als ik wilde internetbankieren zou ik wel gekozen hebben voor iDeal. Maar ik heb dus gekozen voor acceptgiro.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet helemaal het zelfde. Bij iDeal wordt het gelijk van je rekening geschreven, nu heb je 2 weken om het te storten.

Other than that, geen idee wat het nut is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Is er niet automatisch een account voor je aangemaakt met een willekeurig gegenereerd wachtwoord? Heb je ook geen bevestigingsmail gehad? Die kreeg ik bij een bestelling bij FRS in ieder geval wel.

Vorig jaar kreeg ik in ieder geval nog bij een bestelling bij FRS en bij betaling met acceptgiro ook echt een acceptgiro bij de bestelling thuis gestuurd.

@Raven: Bij welke shop kreeg jij dan die digitale acceptgiro en wanneer was dat?

[ Voor 29% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-11-2009 08:40 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Acceptgiro betekent in de betalingswereld nog altijd gewoon een geel papiertje wat je naar je bank stuurt/brengt.
Ik zou dus inderdaad gewoon een fysieke acceptgiro verwachten bij de bestelling.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:22

sanzut

It's always christmas time

Dat is ook de manier hoe Bol.com het in elk geval doet. Het bekende gele formuliertje.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FlipFluitketel schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:39:
@Raven: Bij welke shop kreeg jij dan die digitale acceptgiro en wanneer was dat?
Zelfde als de TS ;)
Uhm, al linkt frs.com/ niet naar FreeRecordShop :P

Bestelling geplaatst op 26 okt, 29e verzonden, 2 nov. email met de factuur+acceptgiro in pdf.

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:39:
Is er niet automatisch een account voor je aangemaakt met een willekeurig gegenereerd wachtwoord? Heb je ook geen bevestigingsmail gehad? Die kreeg ik bij een bestelling bij FRS in ieder geval wel.

Vorig jaar kreeg ik in ieder geval nog bij een bestelling bij FRS en bij betaling met acceptgiro ook echt een acceptgiro bij de bestelling thuis gestuurd.

Ja het rare is dus, ik kreeg geen wachtwoord. Ik heb alleen een mail gekregen met een orderbevestiging en mijn order. Verder geen wachtwoord o.i.d

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
Er zit vast wel een wachtwoord vergeten functie in ;) Probeer eens of die werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al geprobeerd. Dan zegt die dat het e-mailadres niet bekend is in hun systeem...

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bel anders even met de FRS klantenservice, gewoon een 010 nummer, staat wel een telefoonnummer op de site, mijn ervaring is dat ze je prima te woord staan :)

Elect a clown, expect a circus.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien even bellen?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Topicstarter
Lol ik heb nu 2x gebeld en 2x zat ik 10 minuten te wachten, omdat blijkbaar alle medewerkers in gesprek zijn...

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:53
Uit de algemene voorwaarden:

Wij versturen maximaal 1 acceptgiro per order via de email en het factuurbedrag van de volledige order dient binnen de gestelde betaaltermijn (14 dagen) voldaan te worden. Deze betaalverplichting geldt ongeacht of alle bestelde artikelen reeds geleverd zijn (in het geval van deelleveringen)

Verwijderd

Topicstarter
Topic kan dicht.

Heb ze eindelijk aan de lijn gehad en hij is in behandeling, morgen zal die thuizbezorgd worden. Wat betreft acceptgiro, is gewoon een geel strookje bij de bestelling zoals altijd.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was bij mij ook wel, maar dan digitaal.
Vind maar apart :S

Oscar Wilde

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Een acceptgiro kun je ook als het gewoon een geel papiertje is nog steeds gewoon via internetbankieren betalen. Dan hoeft je hem dus niet naar de bank te brengen.
Pagina: 1