Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] BSOD met 0x00000050 als errorcode *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben nieuw op dit forum en heb me met name aangemeld omdat ik inmiddels al een ruime tijd tegen hetzelfde probleem aanloop. Het is namelijk zo dat ik laatst 60 euro heb betaald om mijn laptop te laten maken nadat deze telkens weer een geheugendump weergaf. Echter, nu heb ik de laptop weer een week en is het weer hetzelfde liedje. Het gaat overigens om een ASUS s97v-GT (samengestelde laptop)

Op het blauwe scherm wordtt het volgende weergegeven:

***stop: 0x0000050 (0xD496601B, 0x00000001, 0x820F2010, 0x00000002)

1) Kan iemand mij aub met dit probleem helpen en weergeven hoe ik dit het beste kan verhelpen?
2) Daarnaast zou ik graag willen weten hoe ik het in de toekomst kan voorkomen?

Probeer het aub in niet al te moeilijk taalgebruik uit te leggen.

Alvast bedankt!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik zou het antwoord zo direct niet weten, maar ik weet wel dat we in Windows Clients een hele mooie FAQ/HowTo daarover hebben, waar 0x0000050 ook instaat, namelijk hier. Probeer de tips eens die daar staan, dan verplaats ik je topic ondertussen naar Windows Clients. Hier in Beveiliging & Virussen gaat het voornamelijk over security en hieraan gerelateerde onderwerpen, iets waar jou topic niet bijhoort. ;)

Ik voer ook nog even een cosmetische titelfix uit op je topic en wens je gelijk welkom op GoT. :w

Signature

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Check je geheugen met memtest ofzo (zit op Hiren BootCD).
Ik had maandag nog een kapotte geheugenbank en kreeg ook de 0x050 melding.. Dus mijn eerste gok bij jou zou brak geheugen zijn.

Succes!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
En?