Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 09:27
Aangezieni ik op zoek ben naar een nieuw toestel kan ik uiteraard niet om de Android-toestellen heen, de afgelopen jaren helaas verplicht tot de windows-mobile toestellen, maar hopelijk kan ik dit keer overstappen naar Android. Vandaar even een vraag; op mijn werk synchroniseer (Outlook 2003) ik mijn windows mobile toestel via usb (activesync, Microsoft Exchange Server 2003 (weet ik niet zeker) , nu heb ik gelezen dat oa de HTC Hero activesync ondersteunt, betekent dit ik op mijn werk pc niets hoef te installeren (dit kan namelijk niet) en ik zo het toestel dmv usb kan aansluiten en laten syncen dmv android? Mocht hier al een topic over zijn dan heb ik het of niet gezien of het is niet duidelijk genoeg geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
*weg* aub niet kicken binnen 24 uur

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 11-11-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dit had je met een eenvoudige google query zelf ook wel kunnen vinden.

Moxier Mail laat je android telefoon syncen met Exchange. Het kost 25 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
CherandarGuard schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:57:
Dit had je met een eenvoudige google query zelf ook wel kunnen vinden.

Moxier Mail laat je android telefoon syncen met Exchange. Het kost 25 dollar.
ik had idd wel het een en ander gevonden, alleen kon niet echt iets vinden wat direct antwoord geeft op mijn vraag. Maar goed dit progje zorgt ervoor dat de pc je telefoon herkent als een windows mobile toestel (even simpel gezegd)? Hoef in ieder geval niets op mijn werk pc te installeren? Kan het kloppen dat deze functie al ingebouwd is in de nieuwere android toestellen (oa. de Hero)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 14:54
De ondersteuning van Activesync beperkt zich alleen tot Exchange in het geval van HTC toestellen.
Verder heeft HTC een applicatie: HTC Sync waarmee je je Android met Outlook kunt synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Sypher schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:49:
De ondersteuning van Activesync beperkt zich alleen tot Exchange in het geval van HTC toestellen.
Verder heeft HTC een applicatie: HTC Sync waarmee je je Android met Outlook kunt synchroniseren.
HTC sync moet je wel degelijk installeren op je pc, is dus in mijn geval geen optie. Ik wil graag dat net zoals ik nu een een windows mobile toestel via usb aan mijn pc verbind een android toestel koppel en dat deze automatisch herkend wordt en outlook ed synchroniseert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Sjors81 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:57:
[...]

HTC sync moet je wel degelijk installeren op je pc, is dus in mijn geval geen optie. Ik wil graag dat net zoals ik nu een een windows mobile toestel via usb aan mijn pc verbind een android toestel koppel en dat deze automatisch herkend wordt en outlook ed synchroniseert.
Activesync moet je ook gewoon installeren. Vanaf Vista zit het dan weliswaar ingebakken met Mobile Device Center maar alsnog.

Als je echt desktop-sync wilt doen, ben je helaas wel genoodzaakt HTC Sync te installeren. Wellicht is het mogelijk om hem in virtualisatiejasje te steken middels ThinApp, zodat je geen installatie nodig hebt. Maar ja, of dat werkt.. geen idee. Dit omdat je ook met drivers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
heb wel activesync geinstalleerd op mijn pc, kan het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Sjors81 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:07:
heb wel activesync geinstalleerd op mijn pc, kan het dan wel?
Nee met Activesync op je desktop kan je geen Android toestellen synchroniseren. De tegenhanger van Activesync voor Android is HTC Sync.

Als het er om gaat dat je niets mag installeren van de systeembeheerder, moet je hem/haar maar even lief aankijken of dat geïnstalleerd kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 11-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Sypher schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:14:
[...]

Nee met Activesync op je desktop kan je geen Android toestellen synchroniseren. De tegenhanger van Activesync voor Android is HTC Sync.

Als het er om gaat dat je niets mag installeren van de systeembeheerder, moet je hem/haar maar even lief aankijken of dat geïnstalleerd kan worden.
kijk dat is informatie waar ik wat aan heb. bedankt voor je info! Weet wel genoeg, mag wel een slotje op!
Pagina: 1