Vraagje Playstation 3 Vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jascha26
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-01 19:49
Ik wil deze week een PS3 halen, na de afweging gemaakt te hebben tussen de 120 en de 250 GB versie zag ik vandaag in een folder een opruiming van 80GB modellen, incl controller en 2 games voor 199 euro.

Nou is mijn vraag, is de oude 80GB versie wezenlijk anders dan de nieuwe slim modellen (op stroomverbruik, grootte en ruimte op de harde schijf na)?

Als hij verder hetzelfde is is de keuze snel gemaakt voor mij, dan kan ik 2 extra games kopen met het geld wat ik overhoud door de 80GB versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je de grootte / vorm en het stroomverbruik geen probleem vindt kan je prima voor die 80gb ps3 gaan. :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt op de 80GB wel de mogelijkheid Linux te gebruiken, op de slim modellen niet. Verder zijn ze behoorlijk gelijkwaardig. Mogelijk gaat het nog om de niet-dualshock controller?

Ook schijnt de slim nog iets stiller te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik zou toch voor de slim gaan, mijn PS3 80 GB maakt wel erg veel herrie, de slim was ook sneller volgenmij. Hij wordt ook minder warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Mijn 80GB maakt totaal geen herrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:28

Snippertje

Light up your life

Nee mijne ook niet. Ik hoor de 360 er iig bovenuit.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:14
dat is niet echt een zinvolle vergelijking, ik heb alle ps3's (behalve de 20gb dan) in handen gehad/mee gespeeld en heb ook een 360 (jesper arcade, 20gb), die 360 maakt zelfs met de games op de harddisk nog veel meer lawaai (ik hoor de ps3 niet als de 360 aan staat) dan een slim/80gb/40gb/60gb. Overigens is in mijn ervaring (qua geluid dan) de 60gb het fijnst, daarna de slim omdat die meer herrie maakt. de 80gb console van een huisgenoot van me maakt echt een irritant geluid (hoogfrequent, maar het is niet hard, zachter dan een 60gb zelfs),dus daarom eindigt die bij mij onderaan in de lijst qua geluid. De 40gb heb ik al maanden niet meer mee gespeeld dus daar durf ik niets over te zeggen.

overigens, gewoon voor die 80gb gaan, als er tenminste leuke games bij zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Bastard op 11-11-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Welke folder als ik vragen mag? Vriend van me wil nl ook nog een ps3 dus altijd handig om te weten ;)

Psn: Rvdt86

• Tegniek
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 10:54
heb er een gezien bij gsmmarkt in arnhem gratis icm telefoon contract, meen dat het €11,25 per maand is.
Zit 80GB hardeschijf in.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:00

Polycom

Poes van goud

Als je zelf de stroomrekening moet betalen zou ik voor de ps3 slim versie gaan. :)

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Vergeleken met het 80GB model (2e generatie) is de PS3 slim nauwelijks zuiniger, dus daar hoef je het niet voor te doen.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Verwijderd

En de Slim is juist trager dan de oude versie.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:31:
En de Slim is juist trager dan de oude versie.
dat is onzin.
Bij sommige opties scheelt het een seconde.
ene optie is de slim iets sneller, andere de 80gb

(gaat over de laadtijden van spellen,dvds, blu ray etc.)

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 12-11-2009 18:35 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 22:19
PuDy schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:21:
Als je zelf de stroomrekening moet betalen zou ik voor de ps3 slim versie gaan. :)
Ligt ook maar net aan hoeveel dat je gamed. Persoonlijk speel ik zo'n 1 - 4u / week op mijn PS3, op z'n hoogst. Dan maakt het ook ineens niet meer zo'n grote indruk op de energierekening.

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Ik heb zelf de 80gb versie, inmiddels wel geüpgraded met een grotere HD. Maar die hoor je echt bijna niet hoor.
Dus persoonlijk zal ik voor die gaan ja. Scheelt toch weer 67 euro en je heb er gelijk 2 games bij.
Maar waar heb je deze aanbieding gezien? Een maatje van me zoekt er nog een.

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Dat de Slim minder stroom verbruikt tegenover de fat klopt niet helemaal.

Bij de vergelijkingen waar de Slim minder verbruikt word hij vergeleken met de eerste versie van de fat.
De laatste versie van de Fat verbruikt ongeveer evenveel als de Slim omdat alle technieken waardoor de Slim minder verbruikt ook al sinds begin 2009 in de fat gebruikt werden.

Qua geluids produktie.
Bij beide Fat en Slim heb je de kans dat hij hoorbaar is (de ene chip word warmer dan de ander etc). Maar toen ze van Fat naar Slim gingen is de koeling ook aangepast (vanwege de kleine behuizing) dus ik denk dat de kans dat een Slim hoorbaar is groter is.
Pagina: 1