Access experts: HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn stage werken met het programma Access. Ze hebben hier een mailing list (een table) en mijn baas wilt nou dat, wanneer ze in die table het jaartal 2009 naar 2010 verandert, alle 2010 mensen in een aparte query komt genaamd mailinglist 2010.

Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Pak de mailinglist van 2009 en pas het jaartal in de query aan? :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, want ik wil niet alle mensen van 2009 in de mailinglist van 2010. De mailinglist van 2009 bestaat uit 1000den mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
edit:
Nevermind; lees NMe's bericht maar ;)

[ Voor 133% gewijzigd door RobIII op 10-11-2009 17:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi computer0, en welkom op GoT. Helaas is dit niet de manier waarop we hier te werk gaan. Ik ga je topic dan ook sluiten, maar zal eerst uit proberen te leggen waarom.

Allereerst je titel: het is belangrijk dat je titel je probleem omschrijft. Een goede titel is een visitekaartje voor je topic en zal zorgen dat je eerder het gewenste resultaat hebt. SCHREEUWEN om Access-experts valt daar niet onder. ;) Zie ook *** Over topictitels in PRG - lezen voor topic openen!!! ***, welke niet geheel zonder reden bovenaan in de topiclisting staat in Programming. ;)

Daarnaast is je topicstart erg karig, niemand zal je op basis daarvan kunnen helpen. Er staat bar weinig over je situatie nu, net zo min over de gewenste situatie en eigenlijk helemaal niks over wat je al geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen. Hoe verwacht je hulp te krijgen als we dat allemaal niet weten? :) Zie ook De Quickstart; lees dat even goed door, dan kun je daarna een nieuw topic openen.

Overigens: open dat topic dan wel op de goede plaats. Zoals je in Waar hoort mijn topic? kan lezen horen vragen met betrekking tot Office/Access/enz. in Officesuites en -software. ;)

Succes verder. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.