Ik heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd (HD3870 met Vista x64) en toen begon het. Eerst werkte het prima onder x86 Vista en nu heb ik VEEl witte strepen door het beeld lopen. Het ligt niet aan mijn monitor, want dit heb ik gecontroleerd door een andere te gebruiken. Ook kwamen drivers in mij op als mogelijke oorzaak. Dus ik heb de nieuwste van de AMD site geplukt en daarmee was hetzelfde. Als ik de drivers van de bijgeleverde CD pakte ook
Ik ga vanavond een andere videokaart erin hangen en kijken of het nog steeds zo is, maar ik wilde eerst om raad vragen, want dit is niet te doen zo. Dus, iemand ervaring hiermee?
P.S. Als ik mijn PC trouwens van de screensaver haal of opnieuw opstart, is het weg. Maar zodra ik iets fullscreen draai (game, YouTube) wordt het geheel onstabiel met meerdere malen achter elkaar resettende AMD drivers. Soms komt het ook uit het niets. Dan wordt mijn scherm zwart, gaat het een paar keer aan en uit en voilá, strepen
P.S. Als ik mijn PC trouwens van de screensaver haal of opnieuw opstart, is het weg. Maar zodra ik iets fullscreen draai (game, YouTube) wordt het geheel onstabiel met meerdere malen achter elkaar resettende AMD drivers. Soms komt het ook uit het niets. Dan wordt mijn scherm zwart, gaat het een paar keer aan en uit en voilá, strepen