Harddisk dvd recorder kapot, nu home cinema set waardeloos?

Pagina: 1
Acties:

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik heb een LG RH760 homecinema set. Dat is een set op basis van harddisk dvd recorder met een stel 5:1 boxen. De versterker zit dus in de hd dvd recorder ingebouwd. Nu heb ik de hddvd recorder kapot geflashed helaas. Start niet meer op, zegt alleen nog "please wait" op het schermpje. Moet ik nu de hele set als waardeloos beschouwen? De woofer van de 5:1 set gaat via een kabel naar de system poort op de hddvd recorder, en word dus via de AB van de recorder aangestuurd. Die "system" poort ga ik waarschijnlijk niet zomaar op iedere hddvdrecorder aantreffen. Wat is een intelligente oplossing voor dit probleem?

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 10:14

Mojo

The Power Within

Die speakers zullen waarschijnlijk nog wel werken, alleen de aansturing kan lastig worden.

Je hebt hem zelf gesloopt, dus terug naar de winkel lijkt me helaas geen optie. :( Je kan het proberen...

[ Voor 11% gewijzigd door Mojo op 10-11-2009 15:27 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:42

Umbrah

The Incredible MapMan

Is er een (recovery) flash mogelijk? De meeste OEM's hebben wel een mogelijkheid om de fabrieks-flash vanaf een ROM terug te zetten in het geval er iets misgaat (veel plekken in de wereld waar de stroom nogal eens uitvalt). Anders is het vaak relatief goedkoop te laten repareren bij LG.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:47
Je kunt nog altijd een home cinema receiver kopen, goedkope Onkyo zonder speakers bijvoorbeeld.

Dan kun je je huidige speakers gewoon houden.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Aangezien apparaten als HDD DVD Recorders tegenwoordig in Mediaspelers en HTPC's mogen bivakeren move ik je topic even daar heen. Al zie ik ook wel enige potentie om het in AUD te plaatsten aangezien het nog te redden deel daar beter zou passen... Maar aangezien het draait om de DVD Recorder toch naar MSH :P

LCD -> MSH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.