Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

office 2007 met digitale pen

Pagina: 1
Acties:

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
Onenote 2007 zou het ideale programma moeten zijn om met de digiscriblle (nu e-pen) te moeten samenwerken. Helaas is de pen alleen te gebruiken in de mouse-mode en niet in de pen-mode.

Opzich werkt het ook echter er zijn een 2-tal problemen welke waarschijnlijk samenhangen.
1/ bij het schrijven is links bovenaan in onenote halverwege links op het echte papier.

2/ De letters zijn op het scherm veel groter als op het echte papier. Dit resulteert in het maar voor de helft kunnen gebruiken van het echte papier. Of de helft van je tekst valt ervan af omdat de pen in de muismode staat, waarna bij het bereiken van de menubalk de muis actief wordt.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.albers11/foto/onenotetest.JPG

In de afbeelding is het formaat van het virtuele papier gewijzigd naar A4. Zoals te zien is valt een groot deel buiten het papier, terwijl in het echt de tekst een kleine 10 cm breed bij 7 cm hoog.

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

Topicstarter
Ter verduidelijking nog een word document met daarin wat afmetingen.

Het lijkt alsof er iets vergroot danwel niet verkleind wordt.

http://members.chello.nl/...dit%20is%20een%20test.pdf

Vandaag met de importeur contact gehad, die was dit nog niet tegengekomen. m.a.w. het moet kunnen worden opgelost.........

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:38

Reptile209

- gers -

Ik heb nog nooit met een e-pen te maken gehad, maar het lijkt er op dat het referentiekader van de pen niet klopt (nulpunt en schaal kloppen niet). Moet je zo'n ding normaal ijken aan het papierformaat (en -positie), of gebruikt 'ie daar andere truukjes voor? Ik zou de oplossing in die richting zoeken.

Zo scherp als een voetbal!